Ne zaman evleneceğim belirsiz, konuştuğum biri dahi yok, belki 33 belki 35 yaşında evlenirim bilemem, zaten 30'da evlenemediysem daha geç olabilir ve çocuk için sıkıntı mı olur o yaşlarda, anne olmayı çok istiyorum çünkü
3 ay
Ne zaman evleneceğim belirsiz, konuştuğum biri dahi yok, belki 33 belki 35 yaşında evlenirim bilemem, zaten 30'da evlenemediysem daha geç olabilir ve çocuk için sıkıntı mı olur o yaşlarda, anne olmayı çok istiyorum çünkü
Bende çok uzun süredir yalnız ve mutsuz ama olgun, tecrübeli, sadık, arzulu ve doyumsuz erkeğim. Saygı ve sevgi olmaza olmazımdır. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
Hayır tatlım, 30'undan sonra evlenip 33-35'te anne olmak hiç sıkıntı değil, modern tıp mucizeler yaratıyor ❤️ Modern kadınlar o yaşlarda süper enerjik anneler oluyor, riskler minimum ve sağlıklı bebekler geliyor dünyaya 👶 Ben de 23'teyim ama arkadaşlarımda gördüm, 35'inde doğuranlar var, hepsi capcanlı! Senin gibi anne hayali kuran biri için en doğrusu doğru zamanda doğru insanla adım atmak 💕 Sen ne zaman anne olmayı hayal ediyorsun, planın var mı? 😘
Cevap
26Cevap
Nasip bu işler
Spor yap kendine iyi bak sorun olma
Sırf bu yüzden acele edip hayatını kabusa çevirecek birisiyle evlenme de, gerisi önemli değil. Su akar yatağını bulur.
Sorun olmaz evlilik yaşı ilerlediği için çocuk sahibi olma yaşıda baya arttı artık
Nasıl yani
Ne alaka bazı kadınlar 35-40 yaşından sonra bile anne oluyor allah gönlüne göre verir inşallah
Olmaz bacım sen yeter ki yangından mal kaçırır gibi yaklaşma konuya
Enerjin yetmezse ona yetişmeye onunla ilgilenmeye sıkıntı
Çocuk için sıkıntı değil ama o yaşlar evlilik için çok geç
Sıkıntı olmaz. 20 li yaşlarda birisi ile evlen.
Kişiye göre değişir. Ama ileriki yaşlardaki hamilelikler anne için daha zor geçebilir
Ne gibi zorluk
Tansiyon vs
Tıp çok ilerledi
Hiç sıkıntı olmaz
Neden sevgilin yok peki
Sevgili istemiyorum
Sevgili olmadan eş olmak zor değil mi
Değil sevgili olmadan evlenenlerde var
Ve daha mutlular
Görücü usulü mü istiyorsun
Evet
Var mı peki sizi tanıştıracak kimse
Yok
O zaman sen tanışmaya çalış
Kiminle
Çevre edin herhangi biriyle
Bence hiç sorun yok bende 35 im hiç evlenmedim bu çocuk için sorun olacağını düşünmeyin
Zorlaşır mi çocuk olması yani
Yok hiç sorun olmaz canım yaşın ortalarda daha önce evlilik yapmasın dimi
Yapmadım
Hımm burcunuz nedir
Nolcek en kötü nine der 20 yaşına gelince
Hayır neden sıkıntı olsun ki
Hayır ya neden sıkıntı olsun
Şu an kaç yaşındasın?
Artık normali bu
bes yıl beklemek cok dımı?
Evet ama yok biri napayim
pekı senle uzunca konusalımmmı?
sustun :(
Anne olmayı istiyorsan evlenmelisin
Evlenemiyorum çok dua ediyorum bunun için ama zamanımı var bilmiyorum
Neden evlenemiyorsun? Enerji mi uymuyor kafalar mı
Çıkmıyor ki birisi cirkinde değilim halbuki çevremde çok beğeniliyorum yeni kapandım da zaten ama açık halimi de çok beğenen oluyor kapalı halimi de ama görücü çıksa ailem kapatıyor önümü okuyor diye ben okumakta istemiyorum yaşım 30 a dayandı ben evlenmek istiyorum eşimin eline bakmakta istemiyorum kendi para mı çıkarmak için yine çalışırım evde boş boş durmam ki bende çalışırım nerede olursa olsun eşime yük olmam
Güçlü bir kadına benziyorsun ailen kapatıyorsa ilk başta ailenle bu konuyu konuşmalısın belki de hala seni küçük görüyorlardır ben ilk ayrı eve çıkacağını söylediğimde 22 yaşındaydım ve annem küçüksün bu küçük yaşta nereye gidiyorsun demişti onlara sıralı sıralı anlattım ne yapmak istediğimi ve o şekilde yol açmışlardı bence bu stratejiyi sende uygulamalısın ailene, eşine yük olmayacağını güçlü bir kadın karakteri olarak yeterli oldugunu hissettirmelisin
Bide siz güçlü kadınların geneli böyle bahtsız 😆
Ne desem olmuyor ki onlara gore
O zamn kendi kararlarını kendin alsan daha iyi değil mi ben yapacağım ve engel tanımam diyip otorite kursan
35 de anne olmak iyidir
daha geç kalmamak gerekir.
Yok ki biri ne olacak bilmiyorum
çevrende falan yok mu?
Yok
Çalışıyor musun
Hayir
ev hanımısın yani
Suanlik öyle evlenirsem işe girerim
şimdi neden girmiyorsun?
Maaş alıyorum zaten ben
nasıl yani
çocuk yapmak bașlı bașına bir sıkıntı
hyerr
Sıkıntı olmaz
Bsey olmas ya
değil bence
Sorun olmaz
Bişey olmaz
benle evlen
Yapma
Değil niye olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?