Anketler: Aile & Toplum
Taşınacağım şehri sevemedim?
Merhabalar arkadaşlar önümüzdeki sene Ocak ayı başka bir şehire taşınıcam İzmir'de ikamet ediyorum şu an da taşınacağım ilde işlerimi devam ettircem maddi manevi özgürlüğüm var ama kadar veremedim hangi şehre gitmeliyim...
Erkekler, Namaz kilan kiz sizi etkiler mi?
Elbette erkrkler icin yapilmaz ama duyunca hoslarika gider mi ve sizde kilar misiniz? Günümüzde her kapali ibadetli degil
Erkekler, sert, soğuk ve mesafeli kadınları daha mı çok seviyor?
Nedense sert, soğuk ve mesafeli kadınlar, erkeklere daha çekici geliyor. Erkekler, böyle kadınlara daha mı çok aşık oluyor?
Bazen bilmemek daha mı güzel?
Bazı bildiğim şeyleri kaldıramıyorum artık! Keşke hiç bilmeseydim... Bazen bilmemek daha güzel! Sizce de öyle mi?
Hangi bölgenin erkeği daha çapkındır?
Resmen bizim bölgenin adı çıkmış. Oysaki diğer bölgelerden de çok tanıdığım oldu ve gördüğüm manzara bu bölge işi değil. Her bölgede var.
Türk kızlarıda askerliğe çağrılsın mı?
Kadın erkek eşittir. Erkek askere gidiyorsa kızda gitmelidir. Sadece erkek giderse ayrımcılık olur. Erkek haklarını sonuna kadar savunacaz.
Sokak kavgasında güç mü daha önemlidir yoksa hız mı?
Sokak kavgasında güç mü daha önemlidir yoksa hız mı?
Cadılar Bayramı partisine hangi tip bir kostümle giderdin?
Farazi soru. Ben Gitmem Diyene Atar Dağıtıyorum.
Cadılar bayramı kutlamaları size de bir çok kişi gibi saçmamı geliyor?
Ben bizim bayramımız değil bunda hem fikirim ama bana renkli ve eğlenceli geliyor ve her sene hanım arkadaş gurubumuz ya evde ya dışarda yapıyorlar katılıyorum cidden çok eğlenceli sayelerinde acayip makyaj yapmayı da...
Allah'a küfür ettim. Dinden çıktım mı?
Bütün dertler üst üste geldi ve bir anlık öfkeyle bilmem ne yaparım yazdığın kaderi diye ona karşı bir küfür ettim. Sonra çok pişman oldum, tövbe ettim ama bilmiyorum. Dinden çıktım mı?
Kocamın doğum günü pastasını evde mi / dışarıda mi keselim?
Eşimin doğum günü yaklaştı yemeği dışarıda istediği yerde yiyecez ama mekan çokta kutlama için uygun bı yer değil o yüzden pasta kesimini eve suslerle hazırlayıp evde mi yapalım Yoksa dışarıda pastanede organizasyon mu...
Sohbetin iyi mi?
Ben susunca uzun sessizlikler oluyor. Sohbetleri tek başıma taşıyorum. Herkes iletişimi unutmuş sanki. Nerede bu muhabbeti kaliteli kişiler? İyi olduğunu söyleyenler de hep kof çıktı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
