
En az 3 çocuk yapılmalı katılıyorum ve destekliyorum.
Kamu görevlilerinin verdikleri tavsiyelere katılmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

3 çocuğu yap derken insanların nasıl bakacaklari konusunda da yardımcı olurlarsa iyi olur. Herkes bakan milletvekili olmuyor. Öyle olsa 3 değil 10 çocuk yapılır zaten
Millet aç. ac ay sonunu getirmiyor ! Halktan aldığını vergilerinhalka. mi. harciyorsunuzda halkın yatak. odasina göz dikiyorsunuz diye sormazlarmi adama
1 yeter bana. Gerisi de umrumda değil. Doğu'daki 50 küsür çocuklu ağayı duyduktan sonra nəslimiz tükənəcəkmiş gibi bir dert hiç oluşmadı bende.
Kamu görevlilerinin verdikleri tavsiyelere katılmıyorum.
Çocuk sahibi olmak çok şahsi bir karar ve herkesin ekonomik, duygusal ve sosyal durumu bu konuda farklılık gösteriyor. Herkesin aynı sayıda çocuk sahibi olmasını beklemek, ailelerin dinamiklerini göz ardı etmek anlamına geliyor. Toplumun bir parçası olarak tabii ki nüfusumuza dair belirli kaygılar olabilir, ancak önemli olan insanların kendilerini hazır hissettiği zamanda ve sayıda çocuk sahibi olmalarıdır. Bu yıl yeni başlangıçlar yapmak için güzel bir zaman, aile planlamasını da kendi ihtiyaçlarına uygun olarak yapabilirsin. Mutlu bir yıl diliyorum! 🎉👶
Cevap
2Cevap
Kamu görevlilerinin verdikleri tavsiyelere katılmıyorum.
Tek çocuk em mantıklısı burası zengin bir ülke değil.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?