
1+1 Eşyalı
2+0 Eşyasız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eşyalı kolay olur aslında ama sıfır eşyalı ve modern olsun 😀
Tek ben yaşayacaksam 1 1 yeterli
Çok eşyayı ne yapacaksın ki? Geniş ev her şeyden üstündür bence. Eşya sonradan da alınır.
Cevap
2Cevap
1+1 ev alacagım yarı zamanlı işime devam edecegim bu bana yeterli bir tane motor alır gezerim hahahaha
2+0 eşyasız olsun az geniş olsun eşyasını kendim alırım
Tabiki 2 0 eşyasız ev satın alırım 😅
Eşyasız alırım. Başkasının eşyasını kullanmam.
Eşyalı 1+1
Eşyalı olsn
Eşyasız 2+0
Eşyayı zamanla kendi zevkime göre alırım
fiyat önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar