Sorular: Aile & Toplum
Boy konusu neden bazı insanların kırmızı çizgisi olmuş durumda?
Boy takıntısı olan biri ile ilişki yürür mü?
Bıktım fakir olmaktan?
Bir sürü kişi 1+1 evde yaşıyoruz, özel alanım bile yok, koltuklarda oturma odasında uyuyorum, kaldı ki yobaz bir aile, dayanamıyorum artık, ne yapmalıyım bilmiyorum
Sizce evlilik böyle olmalı midir?
Biz doğuluyuz annem Karadenizli babamla üniversitede tanışmışlar babam üniversitede evde yaşadığı için ev işlerinin zorluğunu bilir üni bittikten sonra da ev işi yapmamak için de annemle evlenmiş ikisi de öğretmen anneme...
Hamileyken kime bakarsan çocuk ona benzer derler bu doğru mu?
Doğruysa ben Koreli bebeklere bakarım sjsjdj
Evli kadinlar bekarlara gore neden daha rahat ozensizler?
Aldıklarına ulaştıkları için mi siz nasıl olurdunuz bu konuda?
Kaynanama bunu dedim diye kötü gelin oldum?
Kaynanam, bayram temizliği, bayram için sarma, dolma, tatlı yapılacak ne zaman yapacağız beraber yapalım dedi. Ben de ben kendime bile yapmıyorum dedim diye kötü oldum. 😞
30 yaşında evlilik için gerçekten geç mi kaldım, yoksa daha vaktim var mı?
Yaş 30 Ben de bilmiyorum
Bir kadının rahat ve konforlu hayat istemesi sizce çıkarcılık mı?
https://www.youtube.com/embed/5AgDZcM8In8
Siz hangi erkekle evlenmezsiniz?
Aynı şeyi sigara da yapıyor, erkekliği öldürüyor, tavuklarda hormonlu diye östrojeni arttırıyor
İki kişi arasında kaldım birini seçmem lazım?
Birinci kişi daha muhafazakar fakat evi, işi vs. yok. İkinci kişi kıdem olarak iyi ama yeni boşanmış. İkisi de ilgi alaka konusunda eşit. Bu arada henüz tanışma o yüzden yargılamayın sakın, hiç bir gönül bağım yok ama...
Arkadaşlar ailenizi gerçekten seviyor musunuz yoksa sevmez misiniz?
Anne ve babanızı gerçekten seviyor musunuz? Yoksa sevmez misiniz?
Eşimin ailesinin belaltı muhabbetleri ve bu rahatlık beni çok rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?
Eşimin ailesi her konuda çok rahat çünkü hep bel altı muhabbeti. O gün eşim annesine gelinine doyamıyorum diyor, ne gereği var ya
Kendi evinde bana laf sokanlara sürekli laf mı sokmalıyım?
Ya beni kendi evimde küçümsüyorlar
Dindarlık ve milliyetçilik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Herkeste olması gereken şeyler mi yoksa gereksiz mi?
Kızlar 1'den 4'e kadar sıralayacak olsanız bunlardan hangisi size göre?
1'le takılırım ama evlenmem 2'yi kocam, çocuklarımın babası yaparım 3 de iyi ama kocam olacak kadar değil, hevesimi alana kadar yanımda tutarım 4'le de kocamla kavga edersek takılmak için yanına giderim
Arkadaşım dediğim erkek benden hoşlanınca iğrenç hissetmem normal mi, bende mi sorun var?
ya abi bir taraflarınıza sahip çıkın lütfen iğrenç hissediyorum bu olay, hiçbir şekilde onunla ilgilenmediğim, arkadaşım dediğim insanın benden hoşlanması ve bunu belli etmesi iğrenç hissettiriyor ben mi anormalim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer