Eşinin maddi durumu iyi olan hiçbir kadın çalışmaz mı?

1 yıllık evliyim. Ben okumadım. eşimde ilk okul terk eşim galeri sahibi ben calismiyorum. bana bir çok kişi kocanın eline bakıyorsun falan diye konuşuyorlar haliyle canım sıkılıyor bu laflara ben 17 yaşında fabrikaya girdim çalıştım. şu an maddi durumumuz iyi olduğu çalısmiyorum. Bugün baya moralim bozuldu evli ablam geldi noldu falan sohbet ettik bana sen onlara bakma zengin koca bulsalar üstüne atliycak tipler gelip felsefe yapıyolar. ayrıca mantıklı ol hangi kadın kocasının maddi durumu iyi olduğu halde çalışır sıkma canını falan dedi

Bana bunu diyenler eşim holding sahibi olsa bile ben genede çalışırım falan diyorlar
Eşinin maddi durumu iyi olan hiçbir kadın çalışmaz mı?
Cevapla