1 yıllık evliyim. Ben okumadım. eşimde ilk okul terk eşim galeri sahibi ben calismiyorum. bana bir çok kişi kocanın eline bakıyorsun falan diye konuşuyorlar haliyle canım sıkılıyor bu laflara ben 17 yaşında fabrikaya girdim çalıştım. şu an maddi durumumuz iyi olduğu çalısmiyorum. Bugün baya moralim bozuldu evli ablam geldi noldu falan sohbet ettik bana sen onlara bakma zengin koca bulsalar üstüne atliycak tipler gelip felsefe yapıyolar. ayrıca mantıklı ol hangi kadın kocasının maddi durumu iyi olduğu halde çalışır sıkma canını falan dedi
Bana bunu diyenler eşim holding sahibi olsa bile ben genede çalışırım falan diyorlar
Bana bunu diyenler eşim holding sahibi olsa bile ben genede çalışırım falan diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar