İşi olmadan evlenen kadınlar asalak değil mi sizce de?

Bana hep sinsi geliyorlar. Kocalarına yapışan asalaklar gibi. (Eskiden değil günümüz ilişkilerinde)

Ben bunlara ayar oluyorum çünkü bunların bakış acisina göre kadın çalışmada da olur ama erkegin işi olacak. Erkek issiz olamaz. Asalaklar sizi. Mezun olup paramı kazandığımda bunlara tek kuruş kaptırmam.
Evet öyle
Değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşi olmadan evlenen kadınlar asalak değil mi sizce de?
Cevapla