Evlenme sürecinde yapılan masrafların çoğunu damat tarafına ödetmek sadece Türkiye'ye özgü bir şey mi?

Ülkemizde genellikle düğün masrafları erkek tarafına yıkılır. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Neden masrafların çoğunu erkek tarafına yıkılır?
Evlenme sürecinde yapılan masrafların çoğunu damat tarafına ödetmek sadece Türkiye'ye özgü bir şey mi?
Evlenme sürecinde yapılan masrafların çoğunu damat tarafına ödetmek sadece Türkiye'ye özgü bir şey mi?
Cevapla