Evlenen arkadaşlarımı görüyorum çoğu biseyleri ipotek edip kredi çekiyor ya da evini satıyor evlenmek için tonla yükün altına giriyorlar istekler talepler hiç bitmiyor ayrıca yüksek statü de yetmiyor bu düğünleri neden bu kadar abartiyorlar bu kültür soyunluk resmen erkeğin iflası demek
Turkiyede evlenmek için zengin mi olmak gerekiyor bu düğünleri neden bu kadar abartıyorlar?
Bende bunu düşünüyorum valla alfa abim biz evlenemeyiz diye düşünüyorum karamsarlığa kapılıyorum. Ama görüyorum ki herkes de zengin değil be durumu kötü olan çok insan var çoğu asgari ücretle çalışıyor ve bu şartlarda ki bunlar iyi günler insanlar bırak altını düğünü felan yapamaz çoğu bu bir gerçek yani
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
bende bu yüzden evlenmek yuva kurmak gibi düşüncelerimi aklımdan çıkardım inan bir ev eşyası bile en kaliteli olanı istoyolar onu geçtim en pahalı gelinlikler en lüks mekanları da geçtim agirlinca takı istiyo insanlar bende vazgeçtim çoğu şeyden cidden bu kültür bu kafayla asla insanlar yuva. kuramaz
Herkes böyle düşünmüyor ya azda olsa düğün istemeyen lükse felan düşkün olmayan kadınlar var. Ama sayıları çok az tabi merak etme zaten Zengin erkek tükeniyor çoğu bulamaz artık🤣🤣 sen nerede yaşıyorsun bu arada
Kadınlar istiyor genelde çünkü e diğer arkadaslarına havasını atacak sosyal medyaya fotoğraflar koyacak. Falan fistan. Halbuki bir bilseler kimsenin umrunda olmadıklarını belki vazgecerler. Çocuk yapmayı bile olay haline getirip boş beleş bir ton masraf yapıyorlar.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
kesinlikle kimsenin umrunda olmuyor o kına gecesi etkinliği nişan vs düğün videoları sürekli paylaşıyorlar ozendirmekten başka bişi degil
Gerçekten abartıyor bazıları. Gidip en pahalı eşyaları alırlar en pahalı gelinliği ya alır ya diktirirler sırf 1 günlük için. Aklıma gelmeyecek gereksiz masrafları bizim insanımız çok sever.
1
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
inanın öyle böyle değil o kadar lüks şeyler ki tamam adamın durumu varsa alsın Paris'te de düğün yapsın ama olmadiginfan dolayı adamlar evini satıyor ipotek ediyo yinede yaranilmiuor
Hangi birini sayayım altın yok yüz görümlülüğü yok analık (süt) hakkı yok kapıda para istemeler yok pahalı eşyalar pahalı yüzükler lüks düğün salonları aşırı gereksiz şeyler aşırı Damadı borca sokmaktan başka bir şey değildir bu.
ya tamam istesinler bişey diyemem herkesin kendi düşüncesi ama cidden olmadığı zaman nerden getirecek bu adamların eti kemiği belli tanıyıp bildikleri halde hatta nişan atanlar nikahı iptal edenler oluyo valla insanlar birbirini seviyor gibi yapıp en ağır şekilde borca sokuyolar
nişan masası için nişan atanlar var valla ama önemli olan sevgi saygı hoşgörü bir ömür yan yana yürütebilmek kırmadan üzmeden ama insanlarda ne gezer herkesin davranışı çok bozuk
İnsanımızın huyu suyu çok değişti. Sosyal medyalara ya da başkalarına özenmeye devam ettikçe düzelemezler. Kimse artık mutlu evlilik değil yakınlarına hava atmak için istiyor pahalı şeyleri. Dediğiniz gibi önemli olan saygı, huzur, hoşgörü ve sevgidir. Yan yana olabilmektir.
ne kadar güzel soyledin eskiden güzelmiş sevdalar aşklar , şimdi hep ihanetler var kavgalar siddetler , kuyu kazmalar var , ne erkeği adam nede kadını kadın. doğru olan kadında zten zarar goruyor
Evlilik eşya, para, güzellik, yakışıklılık , lüks yaşam, gösteriş, daha dahaya sahip olmadan yaşandığından zarifti ve kıymetliydi. Emek veren her şey her zaman bana göre daha uzun daha güzel olur.
Aynen kardesim evlencek sua en kotu salon 30 bin mis. Yol kenari acik mekana 35 40 arasi fiyat vermisler. en uygununu sectiler
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
gelinlik kiralamak bile 10 K bunun nişan masası kına tahti bilmem nesi. derken bunlar hiç bişi ev eşyaları istenen altınlar kiloyla altın istiyor insanlar
Altin filan asla istemedik. Babam ne isterseniz o altin konusunda zaten kendinize takiyorsunuz dedi ki hakli. kardesimin olmayacakya altin yatirim araci yani. isteyenlerde canım net