Türkiye'deki gereksiz, göstermelik düğün masrafı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dıdınızın dıdısı olan tanımadığınız insanların bile geldiği, sırf millete gösteriş olsun diye herşeyin en cafcaflı en alengirlisinin yapıldığı, zibilyon ₺ masraf yapılan, birgün sonra elde avuçta bişey kalmayan klasik Türkiyede ki evlenme ritüelleri hakkında ne düşünüyosunuz? Ben aşırı ve gereksiz buluyorum.. Şahsen istenenler, beklentiler insanları gençleri evlilikten soğutup evlilik dışı ilişkilere itiyor gibime geliyo? Yok şu kadar altın yok yat yok kat.. Aklın kalbin uysun kafii değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Geleceğin neslinin bu aydınlığa ulaşmış olması beni ne kadar mutlu etti anlatamam 😄 tencere kapak misali birbirmizi bulmamızı temenni ediyorum 😄🙃
Türkiye'deki gereksiz, göstermelik düğün masrafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla