Yemek sipariş vermeye utaniyorum ne yapmalıyım?

Geçenlerde arkadaslarimla köfteciye gittik. Herkes istedigi siparisi verdi, ben... istiyorum diyemedim, yanimdaki arkadasima sen ne istiyosan aynisindan 2 tane soyle dedim. Garsonlarla bu konuda falan konusamiyorum. Herkes yemegini yerken ben yemeye utanıyorum ne yapmalıyım
Yemek sipariş vermeye utaniyorum ne yapmalıyım?
Cevapla