Ciddi soruyorum ablamda kalıyorum ve eşinden çok cekiniyorum sadece ondan değil normalde rahat yemek yiyemem
Oruç olduğum halde burada az yiyorum nasıl aşarım bu huyumu
Oruç olduğum halde burada az yiyorum nasıl aşarım bu huyumu
Bonsoir!
Tabağına daha çok doldurup bitirmeye çalışabilirsin. Neden çekiniyorsun anlamadım. Sanırım yük olduğun düşüncesi kafanda geziyor. Bu tarz bir düşünceyle az yemeliyim gibi düşünmek normal ama yemen gerekeni yemen için o sofra kuruluyor. Gayet normal seviyelerde yiyebilirsin rahatça. Çekinmek normal ama sürekli olması sana zarar. <3
Cevap
6Cevap
Misophonia tedavisi görmelisin psikiyatri ile görüş basit ilaçlar çözüyor bunu
O ne
Sen yemek yerken lokamalarını sayan yoksa ye bir şey olmaz
Bende cok cekiniyodum herkesle yemekden ama zamanla alışıyorsun cekinmene gerek yok enistende sonucta bi insan
Eskiden bende böyleydim utangaç olduğum için toplu bi yerde fikrimi bile söyliyemiyorum ama yemek konusunu aştım çünkü utanılıcak pek bi şey yok insan doğası yemek yemek kadar doğal bi şey yok utanma.
Olması gereken bu boş ver çok yeme ama aşırı da az yeme
Herkese konan yemek sana da konmuyor mu?
Utanma ye ya yenmesi için koyulmuş işte oraya 😐
İnsansın sen ne alaka
Yicen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?