İnsanların yanında yemek yiyemiyorum, ne yapmalıyım?

İnsanların yanında yemek yerken utanıyorum ve yesem bile çok zor ve tedirgin yiyorum. Benim gibi olanlar var mı ve nasıl aşmalıyım. Hele tam bir şey yerken bana bir şey söylediklerinde yerin dibine giriyorumm :(
İnsanların yanında yemek yiyemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla