Yemek sipariş vericem çok utanıyorum. Napmalıyım?

Son 2 yıldır aşırı asosyaldim. Yemek sipariş vermem lazım ama utanıyorum. Yemeği alırken de çok utanıcam. Yaşamaktan utanıyorum. Napmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yemin ederim çok utanıyorum insanlardan uzaklaş uzaklaş
Yemek sipariş vericem çok utanıyorum. Napmalıyım?
Cevapla