Telefondan yemek söyleyeceğim çok utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Çok utanıyorum. Tlfonda yemek sipariş vericem ama çok utanıyorum. Yerin dibine girmek istiyorum. İnanılmaz açım. Uzun süredir evden çıkmıyorum. Mezun sınav senem diye. Nolur yardım edin açım
Güncellemeler
+1 yıl
buraya online sipariş yok
Telefondan yemek söyleyeceğim çok utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla