Yediklerim boşa gidiyor sanki ? Lütfen bakar mısın :(

Arkadaşlar günlük 2 ekmek yiyorum rahat herşeyden bol bol yiyorum yemek ayırt etmiyorum geçen sene 70 kiloydum Şu an 60 kiloyum haftada en az 1 kere et yiyorum garanti yani yumurta süt yoğurt bunları saymayım ev yemekleri tüketiyorum onun dışında hayvan gibi yerim yani . Benim problemim şu kilo alamıyorum aynı kilodayım sürekli ve kas güç denen şey yok . Yediklerim ucup gidiyor mu anlamıyorum faydasını hiç görmüyorum nedne böyle oluyor olabilir ki ? Resmen 2 kişilik yemek yiyorum hamile kadınlar benden az yiyor o derece ama ne kilo alıyorum ne veriyorum içimde bişeyler mi var acaba onlar mı besleniyor ?
Yediklerim boşa gidiyor sanki ? Lütfen bakar mısın :(
Cevapla