Sevgili müessesesinde her zaman sevgi, aşk gibi şeyler olmuyor. Sevginin yanında biraz naz, çokça trip, biraz kekik, biraz pul biber. :D Her tat hadise ile karşı karşıya kalmak mümkün. Kadınlar her daim savaşa hazır askerler gibiler. Bir ceplerinde nazları, diğerlerinde tripleri, daima tetikteler. :) Hal böyle olunca, bu silahlar ile saldırmaları an meselesi oluyor. :) O halde sorum şu; Sürekli size naz yapan sevdiceğinize karşı nasıl bir tavır takınırsınız?
Sürekli size naz yapan sevdiceğinize karşı nasıl bir tavır takınırsınız?
Şu hayat ne ilginç sanki herşey sevilir kadın erkek ilişkisine dayalı. Onlar olmadan da olur uzun yaşamak istiyor isen aşkı unut 😏 ama bir kez tatmayı her kes idter. Orası da meçhul tabi.
En İyi Cevaplar