Bir yazar okuma için “ Tatlı tatlı kendinden geçmedir” demiş. Peki sizce?

Tarafını seç 😃😃😆😆😆

#Enerji_Yöneticiniz
Okurum yani
Okuyom ben yhaaaa 😆😃🤣
Okuyorum, öyleyse varım. Bu okuma işini çok karıştırdılar. O şu şekil okur bu şekil okur; okur yani... Ama velakin öyle değildir.
Benim okuma sıfır sıfır sıfır 😂😂😂
4 kez hacca gittim abeyyy Adanalı yankesiciyim, okul yüzü görmedim😅😅
Hap var ruj var ex var abla sana kitap 📚 mı lazım?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellllll
Bir yazar okuma için “ Tatlı tatlı kendinden geçmedir” demiş. Peki sizce?
Cevapla