Güncellemeler
+1 yıl
Bir ara arkadaş videolar izlemiştim demişti
azinca siki kalkiyo bosalmadan da inmiyo , buda abdest bozuyor (buyk abdest)
Çok bilion sen 😄
@iyimiböyle23 biliom da yaziyom ben :D
Çok bilmiş yaa 😄
Tkp atsana bana derin bilgilerini anlatirsin😄
Örneğin kılmak istemiyorum ama bayram namazları hariç (bir de cenaze)
Cevap
9Cevap
Özel nedeni yok bence, camiye gidip namaz kılmak zor geldiği için bazen boşveriyoruz
Yoo gitmek istemiyordur
Vakit yoktur yeterince
Müslüman ülkesin de kimse müslüman değil ama 🤤
İşine öyle gelir üşenir yoksa kılarlar yani
Namaza hiç bir şey engel değil olamaz.
Sanmam
Cünüplük
regl oluyodur :D
kamyon devirmiştir :D
31 çekmeleri
istememek
Namaz kiliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar