Çoğu kişi müslümanım diyip namaza 5 dakikasını ayiramiyor. Cinsiyet ayırmaksizin kız erkek namazdan uzağız. Şöyle namazında niyazinda sadık bir erkek bulunması artık bana imkansız geliyor hatta çoğu evlenmeden ilişki yaşıyor falan. Bu durumları gördükçe üzülüyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bunu inan ben de bilmiyorum. Erkekler de az kadınlar da az. Açıkçası benim için pek rahatsızlık vermiyor bu durum kimseye zararı olan bir durum değil kiliyorsa da kendine kilmiyorsa da. Ama namaz kılıp da çok günah işleyen dedikodu yapan Hak yiyen insanlar da var
14 Yorumla- +1 yıl
Ya herkesin günahı kendine tabii ki ama mesela ileride bir yuva kurmak istesek karşımızdaki insanın dinine bakmak en doğal hakkımız.
- +1 yıl
Ama belki ileride kılarsin buna ihtimal vardır
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 664 cevap paylaştı. Söz konusu gerçekten bunlar olmuş olsa inanırdım ama siz hep daha fazlasını istersiniz kızlar. Bu yüzden bırakın artık sadece şu veya bu olsun başka bir şey istemiyorum gibi samimiyetsiz ve gerçeklikten çok uzak sözleri. Hayalleri değil hayatı yaşıyoruz ve her şeyi görüyoruz. Erkekleri o kadar da aptal sanmayın.
03 Yorumla- +1 yıl
Sadece namaz kılsın yeter demedim ki.
- +1 yıl
Dediğini çok iyi anlıyorum ama bunun cinsiyeti yok
bu senin önyargından dolayı olabilir bi arkadaşım vardı mini etek giyerdi açık gezinirdi öğrendim ki namazını bile kılıyor ibadetin gizlisi makbul denilir ya göstermedigimiz yapmadıgımız anlamına gelmiyor
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısın evet kimse kimseyi yüzüne bakıp anlamaz ama çoğu kişi açık açık namaz kilmadiigini söylüyor. Sadece bu çevredeki kişilere göre izlenimim
- +1 yıl
onların düşünceleri beni ilgilendirmiyor. ister namaz kılsınlar ister kılmasınlar ben benim yaptığım işe bakarım gerçi hafız olduğum halde ben bile pek kılmıyorum. kısaca birini tanımak istiyorsan sorarsın davranışlarına bakarsın değişik bi çağda yaşıyoz kimin ne yaptığı belli degil
- +1 yıl
Sadece namaz yeterli değil bunun yanısıra güzel ahlakta olmalı o yüzden iyice tanınmalı zaten
- +1 yıl
Evet biliyorum
+1 yılNamaz kılıp da aklından türlü türlü kurnazliklar gecen insanlar gördüm. Her şey ibadet degil ki o Allah ile kendileri arasinda bi durum. Tabi ki kılmasi güzel bisey bende isterim karsima oyle birinin cikmasini fakat merhametli iyi yurekli olmasi yeterli. Birlikte başlarız namaza..
11 Yorumla- +1 yıl
Ya zaten namaz kılmiyorsa asla olmaz demiyorum ki. Ama günümüz şartlarında namaz kılan insan az olduğu için gözümüze farkı geliyor. Evet aynı zamanda aklından kötülüklerde geçebiliyor ama bunu tanıdıkça ogrenebiliriz
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
34Cevap
+1 yılo kadar isterdim ki bunu cumaya gitsin namazlarını kılsın keşke öyle birisi olsaydı gurur duyardım
32 Yorumla- +1 yıl
İnşallah olur ablacım
- +1 yıl
Amin 🤲🏻
+1 yılAhir zamandayiz. Malesefe öyle. Fakat iyi insanlarda mevcut. Bu zamanda günaha dalmamak çok zor ama doğruyu yapmak daha kıymetli
26 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Soruya yine militan ateistler doluşmuş.😂Sabah akşam p*rno sitelerinde gezenler ahlaktan dem vuruyor ve dinler yok olacak diyor. Bundan yüzyıllarca önce de aynı teraneler söylendi ama her birisi tarihte karıştı.
- +1 yıl
Biz onlara hiçbir şey demezken onların saygısızca hareketleri seviyelerini belli ediyor
- +1 yıl
Bunlar hep zavalliliklarindan.😀Sen birde onları yalnız kaldiklarindaki hallerini gör. O yüzden bu kadar saldırıyorlar. Saldirsinlar bakalım. Nede olsa kaybedecekler. Ayni dedeleri gibi.
- +1 yıl
Kaybedeceklerini onlarda biliyorlar ama kabullenmiyorlar
- +1 yıl
Dedeleride kabullenmemislerdi 😂
+1 yılSoruya yine militan ateistler doluşmuş.Sabah akşam p*rno sitelerinde gezenler ahlaktan dem vuruyor ve dinler yok olacak diyor. Bundan yüzyıllarca önce de aynı teraneler söylendi ama her birisi tarihte karıştı.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Çünkü çoğu insan korkudan müslümanım diyordur. İnanç seviyeleri test edilse çoğu sınıfta kalmazsa bir şey bilmiyorum.
Bazı zorlukları acıları kederleri yaşayıpta yalnızlaşan insanlardan çok azı namaz kılar malesef20 Yorumla
+1 yılSen sadik bir kadin olursan sadik bir erkek de seni bulur merak etme
14 Yorumla- +1 yıl
Nasip kısmet
- +1 yıl
Kesinlikle oyle, okuyor musun?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Ne okuyorsun
+1 yılBende iyi niyetli temiz kalpli namazlı abdestli olduğum için hiç sevgilim olmuyor
22 Yorumla- +1 yıl
Sen mi istemiyorsun
- +1 yıl
Hayır reddediliyorum. Erkekler diyor ki pic erkek olmazsan hep yalnız kalırsın. Bende olmayı denedim ama vicdanım, merhametim izin vermedi, olamadım.
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen yasin hocanın Bir videosu ile cevap vermek istiyorum hanımefendi tamamını izleyin anlatıyor
https://youtu. be/UY5QUznUb_E11 Yorumla
+1 yıl5 vakit namaz kılıyorum hafızım bu zamana kadar zinadan uzak durdum sonsuz kere elhamdülillah ama evlenemiyorum bi cok kız beğenmiyor elim yüzüm de düzgün çok şükür
116 Yorumla- +1 yıl
Allah Allah neden öyle kiii
- +1 yıl
Senin kriterlerin var mı peki
- +1 yıl
Allah korkusu olan
Asla namaz kaçırmayan
Gün içinde muhakkak kuranı kerim okuyan
Saygılı edepli birisii - +1 yıl
Bu kadar mı
- +1 yıl
İllaki dış görünüşe de bakıyorsundur. Sadece güzel kızları tercih ediyorsundur ve onlarda seni begenmiyordur
- +1 yıl
Güzellikten kastınız eğer kişinin ahlakının dininin önüne geçiyorsa güzelliğe bakmıyorum yani ailem ayarlıyor görücüye gidiyorum mal mülk araba ev soruluyor bi allahin kulu da sormaz mı öğlen namazının ilk sünnetini kac dakikada kiliyorsun diye artık görücüye çıkmaktan da nefret ettim rabbim Saliha bi eş göz aydınlığı evlatlar nasip etsin inşallah
- +1 yıl
Yani tek sıkıntı mal mülk mü ☹️
- +1 yıl
Sıkıntı mal mülk demedim elhamdülillah işim de malım da evimde var ama ben dünyalık düşünen insan istemiyorum sabah namazına kalkmakta zorlandım diye üzülen bi eşim olsun günlük cüz okumadım diye benle kavga eden bi eşim olsun istiyorum
- +1 yıl
Ben de namaz kılar Kur'an okurum ama bunlar ben de hiç yok. Kendimi bir an eksik hissettim.
- +1 yıl
Allah gönlünüze göre versin inşallah eksikler bi şekilde giderilir allahin izniyle
- +1 yıl
Ama mesela dini konuda iyi olan bir erkek de beni istemez
- +1 yıl
Siz nasibe inanmıyor musunuz
- +1 yıl
İnanıyorum ama böyle düşünüyorum
- +1 yıl
O zaman kendinizi değiştireceksiniz devir imanı kurtarma devri siz onun için çalışın Allah güzelleştirir ben inanıyorum kainat güzeli ile evleneceğim cenabı hak nasip edecek
- +1 yıl
İnşallah
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılDüzgün insan bulunması zor genel olarak. Başta ahlâk, edep çok önemli.
20 Yorumla Namaz kilan, harama bakmayan, sevgili bile yapmayan erkek kizlardan daha cok.
20 Yorumla
+1 yılAhir zamandayiz böyle şeylerin olması normal insanlar dini ikinci plana atmış durumda
20 Yorumla
+1 yılBilmem dalga geçiliyor ondan din namaza başladım diyince arkadaşlarım güldü mesela
33 Yorumla- +1 yıl
Senin de şu an dalga geçtiğini düşünüyorum
- +1 yıl
Yoo ciddiyim
- +1 yıl
Tuhaf öyleyse
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Günümüzde ve gelecekte dini ve mitolojik ögelerin pek bir önemi insanlar için kalmadı belki ondandır ayrıca sadece İslam için değil şu an kiliseler sadece sokaklarda süs niyetine var gibi...
10 YorumlaSiz böyle olun Ülkedeki tüm erkekler imana gelir ama siz bozuk olunca erkekler de bozulmaya başlıyor
17 Yorumla- +1 yıl
Biz ne yaptık bee
- +1 yıl
İlla başkalarının yaptığıni yapalim diyorsun yani
- +1 yıl
Tamam da ben başına buyruk bir erkeği neden eğiteyim mesela? Herkes kendi kendini egitmeli
- +1 yıl
Ya evet ben de bunu sorumda belli ettim zaten. Genel olarak artık herkes kötü durumda.
+1 yılİnsanlar az bende eşim yuvam sevdiğim olsun istedim eşimle birlikte kuran okumak ümreye gitmek istiyorum uygun eş bulmak ne yazık insanlar zina pislik peşinde
00 YorumlaKızlar çok masum demi alayı şerefsizlerin peşinde koşup partileme peşinde siz kendiniz çok masunsunux demi
07 Yorumla- +1 yıl
Kızlar içinde de kötü olanları çok var biliyorum
- +1 yıl
Tanıdığım sevgilisi hiç olmamış hatta 1-2 kereden fazla içki içmemiş kız sayısı senin bu dediğinden fazla
- +1 yıl
Sevgilinin olması kötü birşey mi
- +1 yıl
Benim oldu ama her zaman dikkat ettim ve içkinin nasıl birşey olduğunu bile bilmiyorum
- +1 yıl
Yok tabi ki sadece sevgili olması kötü değil @Siyah_incii ben o yorumla görüş sahibine cevap verdim sana değil.
- +1 yıl
AA pardon
- +1 yıl
Estağfurullah olur öyle şeyler canını sıkma 😊
+1 yılTek ölcu namaz olmasin, kalbi meyilliyse insanin o yolunu bulur seninle
12 Yorumla- +1 yıl
Ya tabii ki katılıyorum. Kişi zaten az çok kendini bu konuda belli eder.
- +1 yıl
Evet
+1 yıl+ödevlerisongünebıraktığımgünsayısı
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 882 cevap paylaştı. Kadınlarımızda az namaz konusunda :d
10 Yorumla
+1 yılSahi müslüman kaldı mı ya
10 YorumlaAynrn al benden Fe o kadar
11 YorumlaNiye üzülüyorsun, sana mı yazılıyor günahı sevabı?
22 Yorumla- +1 yıl
Sana ne battı
Gizli Üye(30-35)+1 yılKnk ben kiliyom.
Ama burda ne işim var bilemedim14 Yorumla- +1 yıl
Allah kabul etsin. Buralarda çok takılma
Cevap sahibi+1 yılPeki sen kiliyon mu
- +1 yıl
Evet
Cevap sahibi+1 yılO zaman kesin ekranayız.
Nerelisin ben ist
- Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.
+1 yılBaktığın yer yanlış.
16 Yorumla- +1 yıl
Olabilir. Hem öyle erkekler kendini belli etmez
- +1 yıl
Günde 5 kere belli ederler.
- +1 yıl
Tamam da kızlarla fazla muhattap olmazlar
- +1 yıl
Yoo niye olmasınlar. Kızlar öcü değil ki. Benim kız arkadaş (normal arkadaş) sayım erkek olandan fazla.
- +1 yıl
Doğrudur da ben daha fsrkli arkadaşlığı kastettim
- +1 yıl
Yoo anladım. Onda da sıkıntı yok niye olsun ki. Sayı olarak bahsettiğimde aynı anda fazla sevgili olarak anlaşılmasın diye öyle belirttim.
Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı. Doğru tarafa bakmıyorsun o zaman
03 Yorumla- +1 yıl
Sanmam
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 5 vakit kılarım
21 Yorumla- +1 yıl
Allah kabul etsin
+1 yılNamazla olmuyor o is sadece
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılNerden biliyorsun saydın mı
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. insanların kendi tercihi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha neler goreceksin neler
31 Yorumla- +1 yıl
Haklisinda oda hakli
+1 yılMüslüman olsam kılardım
10 YorumlaKızlarda öyle
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnce İslam ahlakı olmalı
10 Yorumla
+1 yılToplum iyice bozulmus
00 YorumlaSen kılıyor musun?
111 Yorumla- +1 yıl
Aksattigim vakitler oluyor ama çoğunlukla kılarım
- +1 yıl
Yeter ki senin içinde bu istek olsun herşey olur. Ama bence birisinin öğretmesini bekleme zaman geçmeden öğrenmeye çalış.
- +1 yıl
5 sene çok be
- +1 yıl
Erteleme
neden 21. yy da hala insanlar dine inanıyor?
213 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle san!
- +1 yıl
@Siyah_incii Okumak güzel şey vesselam. Ne demiş Şems, güzel bir şeye başla ama hep güzel olsun çünkü her insan ölecek yaşta, geç kalmayasın.
- +1 yıl
BBC haber sitesinde Kadın diyor bende namaz kılardım beş vakitte kapalıydım Müslümanlık Aile baskısıyla oluştu 11 yaşında beni inanç sahibi yaptılar toplumun çevrenin baksılarından ağlardım o kadar ellerimi açardım dua ederdim hiç kabul olmazdı kötülere bir şey olmazdı beddua hiç kabul olmazdı Kız diyor kendi kendime düşünmeye başladım Allah var mı yok mu kafam iyice karıştı dini namazı bıraktım deist oldum diyor bir diğer neden ise işid Allahu ekber deyip kafa kesmesi beni derinden Müslümanlıktan soğutmuştu
- +1 yıl
Dini kullanarak hareket ediyorlar. Böyle insanların olması Allah'ın olmadığı anlamına gelmez.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSem kapalımısın
15 Yorumla- +1 yıl
Evet
Cevap sahibi+1 yılBurdaki yorumları okuyunca şunu anladım. Bu ülkedeki din düşmanı ve münafıklar dünyanın hiçbir yerinde yok.
Cevap sahibi+1 yılBen kılmıyorum. Dindarda değilim. Ama kılana saygım var. Saldıran kuduz köpekleri görünce sinir oluyorum
- +1 yıl
Onlara sorumluluklar zor geldiği için atesitligi tercih edenler. Böyle konular gördüğünde anında kudururlar.
Cevap sahibi+1 yılİnsanın inanca saygısı olmalı. Kyduz köpek gibi havlamamalı
+1 yılVah vah
10 Yorumla
+1 yılHaklisin..
11 Yorumla- +1 yıl
Eksileyen güzel insan kim derdi ne
- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlanlar da tarikatci
10 Yorumla
+1 yılSemsume?
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer