Kadınların erkeklerden maddi beklenti içerisinde olmaları nedendir?


Neden kadınlar maddi olarak her olanağı erkeklerden bekliyorlar?

Neden evi olsun derler de evim olsun demezler?
Arabası olsun derler de arabam olsun demezler?
Zengin olsun derler de ben zengin olayım demezler?

Cevabı elbette biliyorum, çünkü daha kolay! Peki boşanınca ne olacak? Veya mal rejimi gereğince bir şeyler elde edildi diyelim, insanın şu hayatta bir şeyleri kendi gücüyle ayakları yere basan bir birey olarak, üreterek elde etmesi daha gurur verici ve hem de sürekli olmaz mı?
Kadınlar da bir bireydir ve özellikle kariyer sahibi ise çalışarak bunları az veya çok kendisi de elde edebilir. En üst düzey iş kademelerinde neden hep erkeklerin bulunduğuna şaşırmamak gerek sanırım. Elbette bu durumun başkaca dinamikleri ve sebepleri de var ama bu soru içeriğinde okuduğunuz durum da önemli sebeplerden birisini teşkil etmekte.
Güncellemeler
+1 yıl
Hakaret yassah
Kadınların erkeklerden maddi beklenti içerisinde olmaları nedendir?
Cevapla