Her Türk erkeği soldaki, her İskandinav erkeği de sağdaki gibi değil. Ve sana kötü bir haberim var ki , İskandinav ülkelerindeki yakışıklı bu tarz erkeklerin yüzde 70-80 i gay. Straight olan erkekler de zaten ya Rus kızları ile çıkıyorlar, ya kendi ülkelerinin kızları ile. Şansın varsa belki bir iki tane bulabilirsin. İngilizce öğren ve İskandinav erkeklerle flört etmeye çalış. Zaten ingilizcem var diyorsan direk konuşabilirsin zaten onlarla. Ama tüm Türk erkekleri aynı değil , tüm Türk kızları kötü olmadığı gibi. Türkiye'de iyi erkek ve iyi kız oranı düşük buna katılıyorum. Ama bu tarz konular açmaya da gerek yok. Kimi beğeniyorsan oraya git. Çözüm basit :)
Ulan kızlara helal olsun göbekli de olsa türk erkeği dediler ama rus kızımı türk kızımı dediğinde rus kızı diyen kendimden utandım ve hemen kilo alma operasyonunu başlatıyorum
Türk erkeği kesinlikle, ne demişler yerli malı yurdun malı başkadır. Ama burda kabaca yorum yapan saygısız, terbiyesizler gibi olanlar değil. Bir adamı ben göbeğiylede severim 😊
Rica ederim, tabi bırakmak aklımda yok Ama insan, sadakatli kişilerin olduğunu görünce seviniyor Sonuçta insanlık hali, kilo alınıp verilebilir yani o an insan eşini istemezse, o zaman bir anlamı olmaz ki Her zaman sevgi olmalı... Yoksa insan karısı hamile olduğunda hiç sevmez, çok kilo alacak çünkü Ama o kiloyu kocası için ve yaşadığı mutlu olayın bir hediyesi olarak alıyor, böyle düşünen karısını her zaman sever...
@BeautifulMind_ Buna kesinlikle katılıyorum, bir erkeğe aşık olduğunuz da o gözünüze Dünyanın en yakışıklı erkeği gibi gelir ne kadar çirkin olsada, başklarının söyledilerine aldırış etmezsiniz aynı şekilde biriyle hayatınızı birleştirdiginiz de eşiniz hamilelikten sonra kilo alıp, çatlaklar oldu diye başka zayıf kızlara imrenerek bakmak adiliik, şeerefsizlik o yüzden insanları dış görünüşüne göre ötekileştirmek çok saçma, ayip
Amca reelde başaramayınca burada avutuyor kendini garibimm. Amcalar ve dedelerden korktuğum kadar yılandan korkmuyorum hepsinin gözleri toprağa bakıyor ve hala diğer şaşı gözleriyle dünyavi işler peşindeler Allah hidayete erdirsin. Amin
Geldim, geldim. Türk erkekleri o kadar kısa değil ayrıca göbekli de değil. Evde kalmış 25 yaş üstü kadınlar olarak yazanlar ne kaslı türk erkeği beklesin ne de kaslı iskandinav erkeği. Eski model olmama rağmen beni örnek alabilirsiniz. Ne göbek var ne boyum kısa
Yetişme olarak bile iskandinavlar bizim kekolardan daha iyi. Fiziksel olarak bakarsak adamların kas yapmayanı bile ince uzun olarak kızlara çekici gelebilir tabi her kızın zevki başkadır. Ama e yalan söyleyeyim ben kız olsam iskandinav derdim ya fdasgfhgfd
Valla herkes dengine dussun burda turk kizlarini yermeniz cok sacma sonra abaza gibi “165” diye tabir ettiginiz kizlarin pesindesiniz 175 lik kizada oyle kizmi olur diyen bir milletle yasiyoruz sacma seyler adam olsun yeter ya gorselligi gec
Tamam kabul İskandinav insanı kadını olsun erkeği olsun çok güzel ama bu görsel adaletsiz olmamışmı mesela Burak özçiviti koysaydın bu adamı haşat ederdi😂
İstatistikler yalan söylemez. Türkiye ilk 10 a girememiş. Ve kadınların erkeklerden daha fazla aldattığı bir dünyada yaşıyoruz. Ama ben size böyle iftiralar atmadım. Aramızdaki fark bu sanırım. Obez bir iskandinav erkeği ile Kıvamç Tatlıtuğ , Burak Özciviti de karşılaştır bakalım. Bu karşılaştırmada bile %50 Türk erkeği demiş kadınlarımız 😂
@JohnGalt kesinlikle katılıyorum gelişmiş ülkeler gelişmekte olan ülkelere göre yakalanma olasılığı daha yüksek. Yani bir nevi Türkiye bu yüzden sıralamaya girememiştir
Gelişmişlikle ne ilgisi var ki? Avrupada evlilik ölmüş. Millet serbest ilişki yaşıyor. Kadın-adamı adam - kadını takmıyor. Haberim olmadan yapsın diyor çoğu.
Hıristiyanlığı bağlılıkla yapanlarda da namus anlayışı vardır. Mormonlar örneğin. Peki senin dediğini doğru kabul edelim. Günah bilmiyorlar. Aldatması normal , diğer günah olan bir sürü şeyi de yapabilir. Ona serest o bilmiyor. Bizim Türk biliyor o aldatırsa pic. İskandinav aldatırsa yazık cahil bilmiyor ablası 😂 Zaten dinen yanlış iskandinav erkeği istemen ( dediğini göre müslüman değil , günah sevap bilmiyor ) . Neyin kafası o zaman bu?
Fark ettim onu zaten. Amin diyeceğine kendini düzeltmen gerekir 😄 Ha memnunum diyorsan o zaman amin deme. Bu arada demek hıristiyan eşin olsa aldatmasını normal karşılıycaksın. Ne de olsa günah sevap bilmiyor 😂
Evet dedin. Şu yazıyı oku bir istersen Heraugles2 Gelişmişlikle ne ilgisi var ki? Avrupada evlilik ölmüş. Millet serbest ilişki yaşıyor. Kadın-adamı adam - kadını takmıyor. Haberim olmadan yapsın diyor çoğu. xxAryaxx Ama işte bir sürü etken var diğeride hıristiyanlık günah sevap bilmemeleri Heraugles2 Hıristiyanlıkda da günah aldatmak. Sanki doğruyu yanlışı bir tek müslümanlar biliyormuş gibi laflar etmeyin işinize gelince. xxAryaxx Bir tek müslümanlar biliyor demedim ama müslümanlara oranla bilmedikleri kesin
Burada kimin ne yapmasını savunuyorsun acaba? Açık açık hıristiyan erkeklerin aldatmasının dinden dolayı olduğunu. Çok normalmiş gibi anlatıyordun. Sanki onları böyle kabul edecek gibi bir tavrın var.
Çok gördüm eleştirilce yediremeyen falan ondan 😂 Bir tane 9xper bir tane de 5 xper hesabımı kapattım. Yeni değilim buralarda alışkınım öyle şeyiere de ondan dedim.
Bugünkü kuşağı bilmiyorum. Çok hakim değilim kim kimi ne kadar aldatıyor ilgilenmiyorum. Eski jenerasyon kaldım ben. Ama türk erkeği daha az aldatıyordur muhtemelen. En azından evlilik aşamasında. Ayrıca ben de sana bir etken söyleyeyim avrupada adam aldatırsa eşi ayrılabiliyor. Çünkü ekonomik özgürlüğü oluyor kadının. Adam da bunu bilip aldatmamasınlazım. Türkiyede erkek aldatsada kadın ekonomik özgürlüğü yok elbet barışacağını biliyor genel olarak. Bu da tam tersi bir faktör. Karşıt görüş olarak sunayım dedim 😂
Burada bu durumu toplumsal bir yanlışımızı fark etmen için söylememiştim ama olsun. Sen kanuyu biraz uzaklaştırıyorsun. Sanırım savunduğun şeyin yanlış olduğunu sende fark ettin.
Ben burada bir seçim yapmadım yalnız, genelde kas karı kız bana baksın diye yüksek bir ego ile yapılıyor. Göbek zaten yatıp yuvarlanmaktan. bir dinlesen de öyle yargılasan keşke.
Yok, onun muhteşem zannettiği kaslarını beğenmeyen biri çıkınca yediremedi. Beğenmem için beyninin kas yapmış olması gerekiyor, kapiş. Hadi şimdi yürü.
:))))))))))) gittigi en uzak nokta mahallenin bakkali :))) ama sordugunda ac tavuk ve bugday ambari misali :) canı gönülden mahallenize bir iskandinavın süpermarket acmasını diliyorum :)
:))))) zeka mı? zeka düzey seviyem hemde :)))))) öfke kontrolü problemin var :))))) ve birak marketi bu gidisle ruh ve sinir hastaliklari hastahanesi olur gidecegin yer ki orda bir iskandinav varmidir? sanmam :)))) dikkat et cok ufaksin daha :)))
ne zamandır bir hayvanat bahcesine kapattılar ki? bu insanlıga sıgmaz :) sakın fıstık atıyorlar da deme !!! hayir hayir bu layık olmamalısın :)))))))) insanlar konusa konusa diyorlar hani :))))
Biz erkekler siz kadınlardan daha çok spor yapıyoruz. Yani bizde kaslı erkek çok. Aradığınız adonis kasıysa mesajlarınızı beklerim 😁 he sonra İskandinav kızlarını hiç söylemeyim en kötüsü 1,70 boyunda bizim ortalama 1.60 😏
xxAryaxx birbiriyle bağlantılı tabi. Ben zaten uzun boy İskandinav kızlarında güzel oluyor dedim. Bizim kızların uzun boylu olanları değnek gibi malesef 😅 istisnalar olabilir ama gerçekler. Aslına bakarsan kısa boylu minyon kızlarımız daha güzel
En İyi Cevaplar