Herhangi bir ortamın içine girdiğimde tanıdık olsun veya olmasın kasılıyorm rahat hareket edemiyorum
Ne yapmam lazım
Ne yapmam lazım
agorafobi hastası olabilirsin. böyle çok insan var bende pek memnun hissetmiyorum kalabalık ortamda.
insanofobi olabilir.
Cevap
1Cevap
Bende. Tarzim degil sevmem
rahat hareket etmen lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar