Insan içine girmeye, kalabalık bir yere girmeye çekiniyorum. Çok utanıyorum. Sizce neden böyle?

Kalabalık ortamları hiç sevmiyorum. Kalabalık bir yere gittiğim zaman utanıyorum. Insanların yüzüne bakamıyorum. Sizce neden böyle arkadaşlar? Bu durumu nasill yenebilirim?
Insan içine girmeye, kalabalık bir yere girmeye çekiniyorum. Çok utanıyorum. Sizce neden böyle?
Cevapla