Aksam aksam yine çok moralim bozuldu :( Kpssyi kazanamama korkusu çok korkutuyor ne yapmalıyım ?

arkadaşlar yaa yine moralim çok bozuldu. ben kpssye hazırlanıyorum. önlisans olarak gireceğim. dersaneye yazıldım işe gitmiyorum tek bunun üzerine yoğunlaştım. Test çözüyordum şimdi bir kaç soruda çok takıldım moralim çok bozuldu. Ya kazanamazsam o kadar emek sarfediyorum işe gitmiyorum ders çalışıyorum aileme yük oluyorum. Ama kazanamamak beni korkutuyor. Arkadaşım 80 puanla atanamadı. ben nasıl atanıcam 80 bile alabilirmiyim bilmiyorum :( nasıl çalışayımda verimli olsun ne yapayım yok mu bunun bir yolu ya millet 90larda alıyo nasıl alıyo ya çok mu zekiler :(
Aksam aksam yine çok moralim bozuldu :( Kpssyi kazanamama korkusu çok korkutuyor ne yapmalıyım ?
Cevapla