Denemelerde hep düşük alıyorum ve moralim bozuluyor (ders çalışıyorum ama deneme sonuçlarım çok düşük) sizce ne yapmalıyım?

lütfen yardım edin bugunde denemem var ve ne yapacağımı inanın bilmiyorum
Denemelerde hep düşük alıyorum ve moralim bozuluyor (ders çalışıyorum ama deneme sonuçlarım çok düşük) sizce ne yapmalıyım?
Cevapla