Denemede çok yanlışım çıktığı için moralim bozuldu. Ne yapmalıyım?

ağlicam ya valla bir yıldır çalışıyorum hala bir b. ok yapamıyorum bu sene gidemezsem biterim ve denemelerim b. ok gibi artık ağlayamıyorum bile sınava iki hafta kaldı napıcam bilmiyorum
Denemede çok yanlışım çıktığı için moralim bozuldu. Ne yapmalıyım?
Cevapla