AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Kimseye iltifat etmem. İltifat almayı da sevmem. Gereksiz bir gün olmuş.
360 günün hepsini doldurdunuz galiba.. hergün bişey günü bu ne be. Bugün benim günümm okkadar🙃
İlginç almadım ama sürekli gözlerimin çekik olması üzerine alıyorum.
Kim var ki kime iltifat edek, e bari iltifat gününüz kutlu olsun 😊
Kaşların olmasa çok güzelsin demişti biri , iltifattır umarım 😅
Sen İstanbul gibisin 20 yıl sonra geldiğimde aynı olacaksın 🙃
Çok güzel sin çok alımlısın
Vede çok seksisin
Ama yemezler 🤣🤣
Türk kadınına iltifat hemde sokakta hiç tanımadığımız. 😁🤓
Dünyanın en güzel gözleri esseklerdedir sana iltifatum bu yuzdendir
Birisi yüzün oksijen gibi sadece içime teneffüs edemiyorum demişti
Tanıdıklarım harcinde, öyle yolda, birilerine bir şey demem söyleyenede kızarım.
Sen bir KADINSIN. herşeyinle. Benim için alınabilecek en güzel iltifattı bence.
bir keresinde biri bana "Çok organik görünüyorsun" demişti.
😂 😂 😂
Oyle bir hatira yok kafamda. demekki ilginc bisey soylenmemis
"Bir kadından fazlası" demişti birisi, en çok hoşuma giden iltifat buydu.
çok iyi ... du
küçük burunlu şirin şey
pislik iyi anlamda söylenenden
Hatirlamiyorum cok almisimdir 😍 özellikle oğlumdan
Ahahahhh ilk günden sasırtma insanları😂 kopyala yapıştır yaptım direk
Almadım... isterdim, ama hep ben iltifat ediyorum bana etmiyorlar... yanlızım hahajaj
Ama sana edebilirim istersen :D fazla ileri gitmemek kaydıyla tabiikide güzel iltifat ederim :D
Teşekkürler 😊
Gençken kızın biri "oha ne biçim sktin beni hayvan" demişti 😂😂
Karotis arterime dokunup sana teşekkür ederim demişti ( yaşıyorum ya hani ordan bir yürüdü 😂)
Bir de o zamanlar Ismail Yk nin 1 Numara bu kız bir numara 1 numara esmer bomba şarkısı vardı. Benimde forma numaram 1 di tribünden onunla seslenirlerdi duygulandim... 🚬
Yoldan geçen insanlara etmezdim. Aldığım en ilginç iltifat da sanırım “mimiklerin çok güzel”
Sapik muamelesi görmek istemem.. toplumumuz buna hazir degil.. hatta karsi cinse hic edilmesin mumkunse..
Bayagi iltifat edenler oluyo neredeyse hergun ama bir keresinde kolumdaki benin cok cekici oldugunu soyleyene denk geldim halada ilginc buluyorum 😐😐😐
Neden edilmesin onlarda insan bugun dolmuata tanimadigim birine sebebsiz cok tatlisin dedim ve tesekkur etti. Elbet hosuna gitti. Kendine guveni yerine geldi. Insanlari mutlu etmek guzel
Bir arkadaşım vardı enes diye bir kez sordum enes kız olsan ilk kime verirdin diye cevabı toprağın suya doymadığı gibi doymazdım sana demişti :) iltifat mıydı anlamadım :)
Arkadaş biraz pasifmiş heralde fşdkdkd
Cok yakisiklisin. Kendimi hel cirkin hissetmisimdir. Her gun duyarim bu lafi genelde birilerinden. Hep de ilginc ve itici gelir. Nedense duydukca daha cirkin hissediyorum
yanakların çok güzel gibi saçma bir iltifat alıyodum zamanında :D
İltifat ve güzel dilekler için gün beklememek gerek.
Tanıdığım insanlar hoşuma giden bir şey yaparsa yetenekleri için iltifat ederim.
Kedi yavrusu gibisin al eve besle "85 kilo kedi yavrusumu olur
Kendime ederim :/
Oyş narin fıstık gül çiçek çok datlusun can parem :D
:))😜🤣😊🤣😂😜🤣 psikoloğuna, kendine olan sevgini anlat seni çok güzel bir yere yollar; orda çok güzel bir gömlek giydiriyorlar ve kendine sarılıyorsun 😜
@Kawasaki_Ninja ben deli değilim :D
Estağfirullah ne haddime size deli dermiyim hiç 😜 Sadece kendinize olan sevginizi değişik bir şekilde beğenip mizahi bir yaklaşım sergileyerek takdir ettim 😊
@Kawasaki_Ninja teşekkür ederim o zaman :D
Rica eder iyi akşamlar dilerim 🤗🤗
@Kawasaki_Ninja iyi akşamlar :)
Hiç iltifat almadım iltifat etmek isteyen olursa teşekkür ederim karşılıksız bırakmam
bana seninki çok büyük dediler aldığım en iyi iltifat
yani beynin büyük dediler 😏
Bizim kızlar iltifat edecek biz de bileceğiz sanırım bu olayı evren yok olana kadar nasıl bir hiss olduğunu türk erkeği olarak anlayamayacağız
Dişlerinin arasındaki et olayım kurdanla çıkart beni yavrum demişti biri kdkdj
Oha😂😂😂😂😂
Bende soktayim😂
Normal tabi
Aldığım tek iltifat "çok zekisin" o kadar yani yakışıklı çekici falan diyen yook
Ne hoş bir suskunluğun var diyerek konuşmam için özgüven tazeleyen biri vardı
Bütün kızlara sesleniyorum.
Hepiniz çok güzelsiniz.
Ama egonuz tavan be :D
"Çok Güzelsin".. öyle olmadığım için ilginç gelmişti..
Sevgilimden Daha dün aldim iltifat mesajı
Gözlerime baktığında hissediyorum kalbimin atışlarını, iki dudağının arasından çıkan sözlerle bağlanıyorum hayata, güldüğünde aydınlanıyor benim dünyam, dünyamı güzelleştiriyorsun. Demişti
Gamzenin içine ben bile sıgarım çok güzel demişti bir kişi 😃
ayakların harika demişti denizde yüzerken bir kız.
ne kadar şeker bir yaratıksın dediler iltifat mı gömme mi anlamadım :)
En ilginç itiraf: anan seni ne güzel doğurmuş o gözlerin ne kadar güzel öyle demişti bir teyze sonra ertesi gün gözlerimin ağrısından duramadım nazar değdirdi heralde
İltifat* yanlış yazmışım 😂
Bayanın muhteşem ayakkabıları var mesela resimde; çok da uyumlu giyinmiş ama tarzım değil.
Pek iltifat olmadı ama, yersen.
Sevdik sevdiğimiz kişileri iltifat etmek normalde yolda tanımadığımız insanı ne diyeceğiz ki
Hiç almadım iltifatları ciddiye almam samimi gelmiyor bana
Kellik sana çok yakismis Bilica ya benzemissin 😁😁
Belki ılgınc gelmeyebilir ama erkeğim iltifatını almıştım.
Şeytan yüzlü melek.. sevinsem mi üzülsem mi bilemedim
Vallahi ederdim :) derdimki benim cennetligim olurmusun :) :*
Çok yakışıklısın cidden allah var yukarda doğru söylüyorum
Biri bana gözlerin çok güzel demişti. ben bile inanamadim ya😀😀😀😀
arkadaşım adamsın dedi. İltifat sayılır mı? :D
Sayılır 😄
tamam bende sende adamsın diyim de dünya iltifat gününü kutlayayım. Sağol :D
İş yerinde kızlar bana
Kardan adam olur
Senden adam olmaz diyorlar 😕😳
Benimde aldığım en tuhaf iltifatti aslında fakültenin kapisinda bir cocuk bana gülüşünü seveyim demişti o nasıl güzel gülüş öyle demişti burdan ona sesleniyorum senden sonra artık gulmuyorum 😑
ilginç değil ama en çok duyduğum ve duydukça havalara girdiğim iltifat..
uzun boylusun, zayıfsın boyuna ve fiziğine göre kıyafet bulmak büyük mesele helal olsun😅
Çok seksi öpüşüyorsun demişti sevgilim utanarak tabi cevap vermedim
Birisi ne guzel tenin var demisti. Zaten baska iltifat almadim
Şerefsiz tenden girmiş :D Bu kendine iltifat olmuş bence
@UykuSuz_KapTan yok ayni okuldan bir kiz o cok koyu tenli esmerdi. Ben cok acigim o yuzden farkli geldi herhalde aa ne guzel dedi