Meraba gençler arkadaşlar abiler ablalar
ben 19 yaşındayım 115 kiloyum aşırı kilolu hemde gögüslerim çıkmış göbegim şişmiş durumda geziyorum tabiki etrafım çevre gibi olanaklar var çok sıkılıyorum ve zayıflamak istiyorum yemek yemiyorum adam gibi artık . yani çok az yiyorum ekmek hamur işi vs kestim bir diyet önerebilir misiniz ve nasıl yaparsam zayıflarım 3-4 ay içerisinde gibi misal?
ben 19 yaşındayım 115 kiloyum aşırı kilolu hemde gögüslerim çıkmış göbegim şişmiş durumda geziyorum tabiki etrafım çevre gibi olanaklar var çok sıkılıyorum ve zayıflamak istiyorum yemek yemiyorum adam gibi artık . yani çok az yiyorum ekmek hamur işi vs kestim bir diyet önerebilir misiniz ve nasıl yaparsam zayıflarım 3-4 ay içerisinde gibi misal?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar