Tek başına yaşayan bir kıza/kadına neden kötü gözle bakılır?

Hele ki bizim toplumumuzda hiç hoşgörü empati falan yok niye böyle yani bir kız tek başına yaşayamaz mı. Belki geçerli sebepleri var
Tek başına yaşayan bir kıza/kadına neden kötü gözle bakılır?
Cevapla