Hele ki bizim toplumumuzda hiç hoşgörü empati falan yok niye böyle yani bir kız tek başına yaşayamaz mı. Belki geçerli sebepleri var
Tek başına yasarda. Iş te bu serefsiz sapik insanlar var ya o yuzden. Öyle bir hale geldikki artık sokaga cikamiyoriz. Ortam iyi olsa herkes tekte yaşar. Herkes doğru dürüst olsam insanlar dükkanlarıni evlerinin kapisini bile kitlemezler. Ama malesef işte bu durumdayız.
On yargı ile yaklasanlar bir gün kendi başlarına da gelebileceğini dusunmeyenler yaparlar. Takma
Ama emniyet ve güven açısından bir arkadaşla yaşamanı önerebilirim
Rica ederim
Özde değil, sözde yaşıyoruz. Bence en büyük eksikliğimiz bu.
Neden? Diye sorgulamak yerine, körü körüne eleştiriyoruz. Bunu bide doğru kabul edip, böbürleniyoruz, doğru kabul ediyoruz. Dönüp aynaya bakmıyoruz!!
Bizim millet baya bir önyargılı bu konuda erkek tek başına yaşayınca bekarlık normaldir kız yaşayınca ya evinden kaçmış ya da terk etmiş diyorlar bizim millet o yüzden bu haldeya şu an
Türk milleti ne yapsa yeridir bende bekar kalıyorum bana serseri diyorla eve geç gidiyorum diye aldırış eden kim oysaki çalışıyoruz
Cevap
30Cevap
Kadin babasinin veya kocasinin yaninda kalir diye buyutulduk, yalniz kadin zilli kadin zihniyeti olustu ister istemez
Nasil yetistirilirsen oyle olursun, boyle dusunenlerinde bence sucu yok anne ve baba da bitiyor olay
Ben kötü gözle bakmam aksine koruyup kollamaya çalışırım
Boşveeer kendi ayakların üzerinde durabiliyorsan senden iyisi yok. Millet bunu yapamadığı için o gözle bakıyor aslında herkesin içinde kaln uktedir o
Biz milletçe abartmayı severiz gerekirse bkunu çıkarırız öyle değilmi yapacağın tek şey hayatını başkalarına göre yaşamamayı öğrenmek umrunda olmasın dünya
Hangi şehirde yaşıyorsun
Yobaz zihniyetli dinle büyütülmüş insanlardan başka birşey düşünmelerini bekleme
Kendi karısı kızı kız kardeşi çok namuslu
Başkası namussuz onların gözünde
sadece kadınlara değil ki erkek olarak banada bakışları bile rahatsız ediyo artık en güzeli umursamamak boş ver hayatına bak
Sana nasıl bakıyorlar merak ettim
@basityasamaklazim rahatsız olacağım şekilde bakışlar yakalıyorum birde kime tek yaşadığımı söylesem ooo çekiyolar :) buda yanlış anlamama sebep oluyo
Zihniyet işte
@basityasamaklazim umursamamak en güzeli bence herkes kendini bildikten sonra kim ne düşünüyosa düşünsün
ayakları üzerinde duran güzeldir..
#kskanbağışlıyor
Ben ogrenciyim. Ailemden ayri baska bir sehirde tek yasiyorum.
Kotu gozle ogrenci oldugumdan bakan yok uzgun gozle bakiyorlar :)
Nasip olursa ilerde tak başıma yaşıycam isteyen istediği gözle bakabilir hiç iplemiycem. Ürsünler dursunlar
Ben bakmıyorum örneğin ailesi olmayadabilir ama malesef toplum çok abazan tek kız= kaşar gibi tavır alınıyo
Dürüst ve onurlu yaşıyorsa kimse onun bu çizgisini bozamaz bu ülkede
erkekler kendilerinde kadınlara kötü gözle bakma hakkını buluyorlar çünkü.
Ben hic oyle bir bakisla karsilasmadim bizim apartmandada vardi ama kimse o gozle bakmazdi
O yuzden genelleme yapmamalisin bence 😀
Olsun ama sen boyle genelleme yapinca bizim gibi normal karsilayanlari kırıyorsun
Asil ben seni rahatsiz edenler adina özur diliyorum
Yaşamaz potansiyel olur , bide o binada yaşlılar varsa seni görmeye gelirler gözü tutan da seni yakiniyla evlendirmeye çalışır
Bizim milletimiz ayakları üzerinde duran kadınları sevmez. Takılma.
Toplumumuzun yobaz olmasından kaynaklanıyor yobazlık ise okumamaktan kaynaklanıyor ona buna laf atacaklarına okumayı deneseler hiçbir sorun kalmicak
Eski oturduğumuz apartmanda iki kız vardı öğrenci hiç de öyle görmezdik
Bizim toplumun gelmişini geçmişini... seveyim.
Toplumun geneli ahlaksiz oldugu icin
Kendı basına ayakta durmayı ve kendı duzenını ıstıyordur
yaşar yaw , niye ki öyle mi bakılıyo, yani tamam bazı yerlerde var ama bu kadar vahim mi durum yaw?
Kendini bilen bakmaz.
Bayanda sebep vermemeli
Narsist bir kişiliğin var. Hayatda hiç bir iş başaramamışsın. Yalnız kalmanında insanların dikkatini çekmesini istiyosun. Y
azık.
yav he
şuraya bak iplememe şekilleirmiz bile aynı
@__marlasinger__ Aha bidane daha bizden :D
Bende bu yüzden tek başıma yaşıyorum diye söylemiyorum yeni tanıdık kişilere. Arlı var arsız var.
Yaşar tabi benim için sorun yok 😉
Yoo neden yanlış anlaşılayım
İnan bana umursamıyorum 18 yaşını geçmiş ve kendini bilen her birey kadın ya da erkek istediği gibi ayrı evde yaşayabilir benim bakış açım bu kimse de karışamaz 🙃
24 saati bekliyorum 😉
Açık kapı görüyor beyinsizler o nedenle
Umursamıyorum onların düşünceleri umrumda değil
Saçma bir algı. Haklısın
yaşar tabi niye yaşayamasın
Geri kalmış toplumun özelliklerinden biri
ve kadınlar bunların farkında oldugu halde tek yaşamaya bayılırlar kendilerin tercihidir hayatın tadını çıkartıcaklar güya
İnsan ayrımı yapan cinsiyet ayrımcılığına bayılan kafası 1400 yıl öncede kalmış yeniliğe kapalı hayatı kendi doğruları sanan aslında bir boktan haberi olmayan elin gavurunu yerin dibine sokmaya calisirken onlarin bulmus oldugu tüm icatları kullanan vs daha saymayım insan modeline yobaz diyoruz
Yaşasın ama ilan etmesin herkese 😂
Mahalle baskisi yuzunden
Turkiyenin seks acligi var
Bence haklısın ama bir an önce evliliğe bak
Eğitim der geçerim.
Bizde herşey suç zaten
Kötü gözle bakılacak birşey yok.
Çünkü bura Türkiye
yokkkkkk
Valla hic anlamam zaten bu dusjnceyi
Kötü gözle derken?
Ben kadin cinselliğini kötü olarak görmüyorum isteyen istediğini yaşar asıl bunu anlamayanlar kötüdür
Öyle gerçekten
Cinselliğe konu geliyor
yaşarda kimin altında yaşıyodur kim bilir
öyle işte kadın yalnızsa ya yalnız görünüyodur ya da başka bişe vardır
ben nie ediyim eden ediyodur zaten
taamda nie heycanlanıyonki şimdi
boş boş konuşursan ederim tabi kadın yalnızmı kalır mk kadın dediğin kırar dizini oturur nası bir nesil yetişiyo mk
allahın genişi
sanamı sorcam neyin iyi olcanı azını çok açma ömrün uzun olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar