İlişki yaşamış kıza neden kötü gözle bakıyorlar?

Sadece bir kişi ile onla bunla değil
Güncellemeler
+1 yıl
Ben evliyim eşimle yaşadım ama bir kız sevdigi adamla tek biriyle yasiyior diye orp gözüyle bakılmaz haksızlık bu kadinlara
Güncellemeler
+1 yıl
İbocanbjk inşallah dediğin gibi yaparsın bencede sevdiğin kadın bakire değil diye bırakmam olmaz seni tebrik ederim tabi dediklerini uygularsan
İlişki yaşamış kıza neden kötü gözle bakıyorlar?
Cevapla