Her insanın kendi hayatında bir çizgisi vardır ve o çizgiyi sadece en yakınları geçebilir. Bazı insanların yaptığı patavatsız davranışlar tahammül sınırlarını zorlayabiliyor. Samimi ve yakın arkadaş olmadığınız halde hayatınızdaki önemli şeylere müdahale eden insanlardan bahsediyorum. - Böyle insanların, bu tarz davranışları sergilememesi için nasıl tepki veriyorsunuz?
Üzerine vazife olmayan işlere karışan insanlara nasıl tepki veriyorsunuz?
Ben samimi arkadaslsrin bile bir çizgisi olmalı diye düşünüyorum. Bu benim hayatım sorduysam fikrini şöyle ya da sence bir yanlısim varsa yargilamadan, soyle gerisi bana kalmış.. İstersem hatayı yapmaya devam ederim bu kadar net.
En İyi Cevaplar