Haz etmediğiniz insanlara karşı mesafeli ve soğuk mu davranırsınız, yoksa can ciğer kuzu sarması olup arkasından saydırmaya devam mı edersiniz?


Haz etmediğim insanlarla mümkün mertebe aynı ortamda bulunmamaya çalışıyorum, benden ne kadar uzak o kadar iyi diye düşünüyorum. Aynı ortamdaysam da mesafeli ve soğuk davranırım, görmezden gelirim. Fakat ileride işime yarayacak biriyse sevmediğimi direkt belli etmem tabi. Çünkü fırsatları değerlendirmeyi seven bir insanım. Şu bir gerçek ki, özel hayat ve iş hayatı farklıdır.
Benim içim dışım birdir yüzümden mimiklerimden belli olir sevip sevmediğim... Haz etmiyorsam etmem bunu hisseder karşı taraf
Ricalar. :)
Ekstra bir çaba sarf etmem. Tavrım nettir. Mesafeli olurum.
Rica ederim.
Cevap
12Cevap
Lazim olabilir
O yuzden cokta kotu davranmam
Mutlaka bir yerde kullanilir
Herkese iyiyimdşr genelde kötü niyetlerini sonradan farkederim ve onlar sezmeden koparım
Bulunduğum ortamda küçük düşürürüm. Her yerde rezil ederim hep açığını bulur dedikodusunu yaparım.
Mesafeli dururum fazla samimi olmam aynı ortamda cok fazla durmam
Davranmam, kaale almam
Haz etmediğim insan pek olmuyor ya bende
Merhaba merhaba o kadar
Görmezden gelirim , mesafeli olurum
Hiç saklayamam belli ederim
Kötü enerji alıyorsam konuşmama bile gerek yok.
Haz etmiyorsam görüşmem hiç bı şekilde
Uyuz uyuz bakarım yanıma yaklaşamaz
Mesafeli ve soğuk
Görmezden gelirim..
Gerekmedikçe muhattap olmam
Mesafeli ve soğuk
Davranmam
Uzak duruyorum
Görmezden geliyorum
nötr
Kusasim gelir
Soğuk davranırım
Yüzüne bakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?