Şimdi duyar kasıyorsun diyenler olacaktır eminim. :D Ama şöyle bir şey görüyorum, evet hepimiz (evet ben iç güzelliğe bakıyorum yea diyen kişi, sen de) dış görünüşe önem gösteriyoruz. Ama artık o kadar önem gösteriyoruz ki diğer şeyler kayboluyor. Kaslı olsun da kafası çalışmasın diye düşünen hemcinslerim, beli ince olsun da konuşmasını dahi beceremesin diyen karşı cinslerim var.Niye öyle? :/
Kızlar sadece kültür der ama her zaman ilk olarak tipe bakar. Yakışıklı olmayan kültürlü bı erkeğin ilk seferde kızlar tarafından reddedilmesi olasılığı çok yüksek o yüzden kimse yalan söylemesin kültür diye. Kültürlü ama tipsiz birini, az kültürlü ama yakışıklı birine çoğu kız tercih etmez.
ve genelde bız erkekler evlenılecek kızları kulturlu ve zekılerden secıyoruz dıger sadece guzellıgını kullananları eglenıp bırakırız hakettıklerı o cunku fızıgını one cıkaranın :D
Merhabalar. Hayatın her güzelliğini tatmış biri olarak konuşuyorum... Karakterine aşık olacağım biri lazım bana. "Yüzü güzele 40 günde doyarsın da gönlü güzele 40 yıl baksan doyamazsın" Fizik de önemlidir genç yaşta ancak yıllar alıp götürürse güzelliğini geriye kalanı seveceğim biri lazım bana... Olduğu gibi seveceğim biri. Okuduğun için teşekkürler
sayın arkadasım ıkısıde bırbırınden cok farklı seyler her kulturde yasayan yorede yetısmız kızın o yoreye has tavrı davranısı vardır ıkısını karsı karsıya getıremezsın koylu olupta fızıgı cok ıyı olanlarıda gordum sehırlı olupta gdo lu yıyeceklerle kafası kıcından buyuk olanlarıda gordum ikiside onemlı dusun kadın kenddıne bakmıyor erkegınde helalınden baska kımsesı yok oda bakımsızsa dısarıya bakması kadar dogal bırsey yok
Fizik bir yere kadar hatta sadece yatakta işe yarar. Ancak kültürlü biriyle 24 saat birlikte olsan sıkılmazsın. Normal fiziğe sahip olsa bile an gelir onu arzularsın. Zeki ve kültürlü olması daima iyidir. Sanırım buna sapyoluk deniyor. Ancak ben henüz zeki ve kültürlü bir kız göremedim...
Ya konuşmasını bilmeyen, dengesiz, fütursuz, ahlâksız biri, gözüme ne kadar güzel görünebilir ki?
Bir insanın karakter yapısı zaten davranışlarına yansır, sokakta uyuyan masum zararsız bir köpeğe tekme atacak bir insanı kim sevebilir ki? İsterse mötüş bişey olsun nefret etmeme sebeb işte...
Elbette görünümünde belli ölçüde estetik çekiciliği vardır. Bu nedenle, başta gördüğümde beni çeken bir etken olmalı ki iç güzelliğiyle hayran bırakabilsin. Ayrıca kültürlü bir insanla geçen vaktin bir aptalla geçmesinden çok daha iyi olacağını söylemeye gerek yok.
Şimdi Söyle Diyeyim. Kız Dediğin Akıllı Olmalı. Akıllı olmaktan Kastım Çok Bilmişlik Değil. Akıllı İnsan Ortama Ayak Uydurur. Konuşmasını Nerede Ne Yapacağını Nasıl Hareket Edip Nelere Dikkat Edeceğini Bilir. Kültür Derken Bu Saydıklarımı orta Düzey Kültürlü Birisi De Başarabilir. Bir Şeyi 40 Kez Anlatmaktan Nefret Ederim. Fizik Değil De Bakım Önemli. Bunlara Dikkat Edilse Yeterli.
dışı güzel olmayanın içini merak etmem ben kendime bakıyorum her sabah kalkıp spor yapıyorum beslenmeme dikkkat ediyorum onlarda yapıcak istediği kadar iyi olsun benimde etkiledğim konular var insanları
Kaslı olmasına gerek yok, erkeksi ya da kadınsı görüntüden bahsediyorum. Fiziksel anlamda karşıdaki insanın beklentisi karşılanıyorsa eğer kültür konusu pek de geçerli olmuyor.
önce tipe sonra fiziğe ve en son kültüre bakılıyor kimse gücenmesin tip yok fizik yoksa kadinlar tanimayi bile istemiyolar yemişim kültür diyen kadinlari
Fizike verilen önem kişinin kendine verdiği değeri gösterir. Başkalarınin düşüncelerini önemsemez. Fakat gel gör ki bu ülke de fitness yahut diğer spor dallarıyla ilgilenerek kendini geliştiren insanlarin %95'i sadece karşı cinsi etkilemek amacıyla yapiyorlar. Zaten bu tarz insanlarda kültür, konuşma adabı, oturma ve kalkma adabı olmaz. Kendini çabuk belli eder. Eh bunlara prim verenlerde maalesef sayın soruyu soran arkadaşım senin hemcinslerin... 😉
Ben ilk görüşte fiziğine güzelliğine bakarım. Yalan yok. İlk görüşte onun karakterini vs. nasıl bileceğim ki zaten. Konuştukça belli olur karakteri, içi, kültürü vs.
Hem kültürü hem fiziği çok iyi olsn diyeck kdr tek taraflı değlim ama iksinde de biraz olmalı... kültürü biraz iyi olsn die fizikden ödün verebilirim ama fiziki iyi olsun die kültürden ödün vermem 😊
Tabi ki fiziği önemli ama karşılıklı 2 muhabbet edemedikten sonra bir konu üzerinde saatlerce karşılıklı tartışamadıktan sonra napiyim onun fiziğini...
Karpuz büyüklüğünde meme, fındık küçüklüğünde kuku, ioek yumuşaklığında saçları olan kadın, isterse fah işe olsun kimsenin umrunda olmaz. Herkes karşılık peşşbde.
Fizik önemli tabiii, insan kendince birşeyler kuruyor kafasında şöyle olsun şöyle olsun diye ama gerçekten içi güzel olanın dış güzelliği istediğinizn kurduğunuzun 1 2 tık altında da olsa içinizi ferah tutabilir.
dıs gorunuse bakıp asık olan saygı duyuyorum karar sızın ama ayrılmamak ıcın oglan terketmesın dıye kızların bır cogu patlatıyor sonra hastane koselerınde kımıssı babası tarafından olduruluyor kımısı terkedılıyor kımısı cocugunu evlatlık verıyor 3o yıl sonra muge hanım bulun muge sankı gelıp sızı hamıle bıraktı da ayırdı
erkeklerın hepsı oyle bır sure sonra ytaga atma cabası yoksa ayrılıyorum der kızların bır coguda vermeye razı oluyor turkıyede artık avrupa ulkeslerınden farksız
bak dedıgımı alamıyorsun 5 parmak ıslevsel olarak aynı amacı ne bırlıkte bır ısı yapmak tm mı once sunu anla neyse sayın arkadasım sevgılı ol yakısıklı bırısıyle bı sure sonra askın dıbıne vurusun cocuk senden ayrılmak ıstese sonrasın olunca aklına ben geleyım tm mı
Sen beni anlamıyorsun töm çok yakışıklıda olsa serefsizin TEK’i olur onla cıkmam ama diyorumki hani insanlar asık olduğunda herkes ilk diş görünüşe bakar tamam örneğin Çok cirkin bile olsa içi iyi olsun yeter ama herkes ilk diş bakar
bende onu dıyorum be nmesaj atıyorum bırısıne ya cevap vermıyor ya mesajı gormuyor sonrada dıyorlar ıc gorunuse bakıyorum felan ya kardesım akrsındakı kısıyı dınlemeden etmeden mesajı gormuyorsun ıcını bılmeden nasıl ıcını severım ısterım dıyorsun burda senın dedıgıne katılıyorum ama ılk yorumun anlmazdısıydı
ama sunu soylım mıamrlıktan mezun oldum ıyı para kaldırıyorlar ve eger kı ıyı para kaanmaya basladıgımda mımar abılerım gıbı paragoz olan yakısıklıhga bakanları yataga atmaktaan zevk almıs olurum ama noraml kızlara asla oyle bırsey olmaz gozu yuksekte olanlara
bende o yoruma ıstıneden oyle yazdım ve yazdıklarımın gercek oldugunu sende bılıyorsun bır cok kızın yakısıklı sevıyorum dıyıpte baska kıza bakmasın dıye nelr neler yaptıkarı felan tm konu o degıl sımdı sana soruyorum sayın arkadasım bırısının merhabasına cevap vermeden konusmadan zaman ayırmadan ne hıssettıgını anlamadan ıcını nasıl seveceksın? butun kızlar adına cevap ver
skype yukleyebılır mısın veya lıne numaraya gerek olmadan konusuluyor whatsapın numarasız halı yanı sadece ıkı dk konusmak ıstıyorum lutfen kırma kımseyle daha konusmadım bıle lutfen
hayır emaıl veya facebook la da gırıs yapıyorsun nuamra onayı sıtıyor ama onay yapmayabılıyorsun onay yapmadan gırersın kullanıcı adıyla eklıyorsun mesaj atıyorsun arıyorsun
Erkekler icin fizik kadinlr icin kultur hicbir kadin kafasi bos olan kas yiginiyla konusmaz. Ama biz erkekler fizigi guzel olsun konusmasa da olur deriz
En İyi Cevaplar