Karşı cinste senin için fizik mi, zeka mı önemli?

#beyazorkidem 😘
Karşı cinste senin için fizik mi, zeka mı önemli?

#beyazorkidem 😘
Zeka daha çok önemli yani tabii ki midemin alacağı birisi olması lazım o kadarda berbat olmamalı dış görünüş olarak ama zeka daha önemli ben bunu öğrendim yani dış görünüşü mükemmel olan insanlarla da konuştum ama zeka olmayınca boş bir anlamı kalmıyor.
Elbette ciddi bir şekilde birlikte olunacak bir kişide öncelikle zeka olması şart.. Çünkü zekasız biri her zaman olmayacak yerde çam devirip insanı mahçup eder... Zeka bir insan için her yerde her zaman gereken en önemli faktör..
Her ikisinde tek başına olduğu zaman ilişki bir yere kadar ilerler.
İkisininde olması şart.
Ama şu an ki içinde bulunduğumuz durumda galiba sadece bakılan fizik.
Ondandır ilişkilerin uzun soluklu olmaması.
Fiziği güzel olsa iyi olur tabii, herkes en çekicisini ister ama fizikten de önemlisi zeka. Gerçi güzellik algılarına uymadığımdan dolayı kimse beni sevmeyecek.
Cevap
79Cevap
Zeka önemli artık. fiziği güzel olduktan sonra beyin boşsa gram etkilenmiyorum
Onu farketmem , duyularımın uyarılması için ilk etapta fizik.. bunun devamı için de zeka gerekir
Fizik bir yere kadar götürür. Ama zeka başka bir şey. Hayata bakışı, kafa denkliği falan varsa tamamdır
Zeka daha çok önemli.. Devede de boy var ama Avarel gibi olduktan sonra bir çekiciliği kalmıyor senyorita.. <3
kiminle olduğuna bağlı
partner ise önce fizik sonra akıl.
sevgili ya da eş ise akılla beraber fizik
Zeka önemli ya, bir kadın fiziksel olarak ne kadar çekici olursa olsun eğer canımsın ise tahammül edilemez bir hal alıyor.
Tabiki zeka önemli.. Fizik çaba ile estetikle değiştirilebilir ama zeka yoksa bunun bir çözümü yok maalesef..
Fizik boy kilo görünüş gibi belli kriterleri yeterli bir ölçüde sağlıyorsa gerisi zeka ve uyuma bakıyor
İkiside önemli maalesef..
Önce fizik sonra zeka gelir.
Sadece fizik yetmez
Sadece zeka da yetmez
Zeka önemli. Konuşmalarıyla hem güldürmeli hem de zekasına hayran olmalıyım
İlk etapta fiziki çekicilik olmalı. Kalıcı olması için ise zeka.
Canın sağolsun kwkwkw
Gtme bak aksksksk
istediğmi buldum Zaten. Bana hakaret ederek küçük egonu yükseltemezsın. Senin gibi parazitlerin lafı bana işlemez Ben kendimi fazlasıyla beğeniyorum ve seviyorum. Sen anca tanımadığın kişilere hakaret et.
Uzatma sus. Sıkıldım senden
İyi güzel. Çirkinim. Şimdi napmamı bekliyorsun? Hangi köşede ağlayayım?
Profilde kalsın gördükçe tetiklen
Senin kuyruğuna kim bastıysa acısını hala unutamamışsın jajwjs
Çok seksi olsa da sohbeti huyu tatlı değilse fazla uzun sürmez
İkisi de tek başına çok işe yaramıyor, mümkünse birlikte olsun 😄
karsı cins degil herkes icin once karsimdaki insan onemli :)
Zeka onemli yaa belli bir seviyenin alti taş bebek olsa cekilmiyor
Fiziği ile etkilensin zekası ile deli etsin
İkisine de bakarım.
Güzel olup *ptal olması da kötü , akıllı olup göze hitap etmemesi de.
Hem fizik hem zeka hem karakter hem yüz.. Her şeyi önemli 😅
Zeka diyenlerin çoğu tipi güzel olana anında tab olup aşığım numarası çekiyor gördük bunları :)
@fcdghvj kimse tipini beğenmediğinib zekasıyla ilgilenmez.
Konu ons ise tabiki fizik. Ama birliktelik ise ikiside önemli
Zeka: Tartışmaya açık bir konu değil, aslında. İkisinin de en kötüsünü düşünelim.
Dünyanın en çirkin kadınıyla/erkeğiyle mi olmak - Zeka geriliği olan bir kadınla/erkekle mi olmak?
Belli bir yaştan sonra zeka en önemli kriter oluyor. Ergenken nefes alan her kadınla oluyor da yaşlanınca saçma canım tripleri slak slak muhabbetleri çekemiyor insan. En azından benim için öyle oldu
Zeka ağır basıyor
Ama dış görünüşü kötü ise de olmuyor
Ikiside önemli ama zeki olup beni çekmeyedebilir fiziği süper model gibi olup beni ilgilendirmeyedebilir 😃
Zekâsız fizik ne işe yarar ki
Peki fiziksiz zekâ ne işe yarar aman Allah'ım aklımda deli sorular 🥴
Ahlâk daha önemli zira zor bulunan bir özellik.
İlişkinin durumuna bağlı, Ömürlükse Zeka, Gecelikse Fizik :D
Zeka önemli kesinlikle ama yanında iyi bir fizik de olmalı.
İkiside diyebiliriz en çok fizik bence ne kadar aptal olursa o kadar iyi bence
Fizik yani kadın erkek fark etmez çoğunluk fizik der
Zeka olacak sonra fizik güzellik tarz duruş olacak
herkes kırışacak bir gün ama zeka öyle değl. o yüzden zeka
Zeka onemli fiziği olupta canım olduktan sonra biyere gitmez o ilişki
Fiziğini beğenmediğin insanı merak etmezsin. Aptal insan da çekilmez. :))
Ergen zamanlarimda cok guzel bi hatun vardi bana demistiki, ilk bakista asik oluncak kadar yakisikli degilsin ama senin odilin her yilani deliginden cikarir 😍 13 yil gecti hala anlamadim iltifatmi etti gomdu mu 😅😅
Kadında kesinlikle ince bel ve yuvarlak kalça zeka sonrasında da gelişime açık bir şey canımı buna sıkmam napıcam bilim adamları mı yetiştireceğim sanki
Herkes icin bir şeyler önem arz eder tovbeli olduğum icin karşı cinsle alakalı seylere pekte önem aratmıyor boy fizik ya da gamzesinin çukur u saçının kızılı göbeğinin övülecek kısmı
Senin için yapmayacgim şey yoktur bir kabul etsen 😎😎😎
Kesinlikle zeka
%30 fizik %70 geri kalan
Zeka herseyden önemli
karsi cinsten ne bekliyorsam o daha onemli
Fizik herkeste bulunur.
Zeka önemli
2 Side eşit olmalı
. Zeka daha önce gelir benim için.
Zekalı bir fizik iyi gider
Ortalama fizik, iyi zeka
Fizik önemli zekayı ne yapalım
Dış görünüş ondan sonra karakter olmadı bırak
Zeka. Kafa dengi olması her şeyden önce gelir
Fiziğini beğenmediğimin zekasını merak etmem önce dış görünüş fakat yeterli değil tek başına ikisi de.
Zeka diyenler önce fiziğe bakar 😂
Zeka bir tık daha önemli
uyum ten uyumu önemli zekaya bakmam fizik olacak
Zeka sonradan görülür, fizik ise ilk. Haliyle insan gördüğünü beğenir
Fizik kadar zeka da önemli.
Sen hala burada mısın muzilita
Kalbi diycem de kalp yok ki onlarda
Zewka 🦍
Zeka önemlidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?