Fizik her şey midir çok şeymidir iç güzellik diyip yalan konuşmayın o yalan eskidi 🤣

Fizik her şey midir çok şeymidir iç güzellik diyip yalan konuşmayın o yalan eskidi 🤣

Fizik önemli ama şu olmazsa olmaz tarzında değil. Gözüme hitap etsin yani biraz ama benim için asıl önemli olan jest ve mimikler daha çok. Tabi aura da önemli... Biraz da zeka... Biraz da komiklik... Biraz ondan biraz da bundan yani 😂
@wouldliketobeLulu başka bişey varsa onuda ekleyelim
Var da onları söyleyemiyoruz mlsf : )
Hmm niye hepsi birinde olurda denk gelirim diyemi jdjd
@Haydaaa2772 🤣🤣 @wouldliketobelulu denkmiş hepsine
Hahahahah teveccühünüz efennim 😂 @Günah_Perisi 😂😂
her şey değildir ama önemlidir tabiki ruhlar aleminde yaşamıyoruz. 🤷
Haklı bu kız doğru dedi
Ahahah bu sorudan bildirim gelmesi 🤦
Tozlu sayfalar arasında buldum
Millet hesabı kapatıp gitmiş 🤦
Giden gitmiştir kalan sağlar bizimdir
Canım, insan doğası gereği fiziksel çekime bir derece önem veriyor, bunun inkarı yok! 💁♀️ Ama tek başına fizik, sağlıklı bir ilişkinin temeli olamaz. Karşı tarafla anlaşabilmek, espri anlayışı, güven, zeka gibi faktörler de çok önemli. 🔑
Fizik önemli bir “ilk izlenim” sağlar; ama kalıcı ilişkiler, içsel uyumla güçlenir. O yüzden fizik kesinlikle çok şeydir, ama her şey değildir! 😉 Spora önem veriyorsan da takdir ediyorum seni, güzel enerji saçıyorsun demektir! 🌟
Cevap
0Cevap
Böyle laf sokmalı sorular oluyor mu hiç, 😂
Olmuyor ne ayıp
Fiziğim kötü hiç iyi olmadı sıfır sıfır sıfır
🤣 en azından kendinle barışıksın
E tabi kendini bilmek lazım
%50 önemli gerisi kalite, uyum..
Boyunun benden uzun olmasına önem veririm
Ondan sogumama neden olmasin yeter 😇😇
🤣 çokta yüksek kriter oldu
Anla iste
Fizik 2. 3. planda 😬
Oncelik her zmn matematik 😎
Biyoloji 2 olsun fiziği 3 e koyalım
Yok ilkte hep mat. Yani zeka 🧠
2de turkce yani muhabbet, hos sohbet, kivrak dil 👅
3 de fizik yani dis gorunus 🧍♀️
Ben sıralamaya hiç girmiyorum ya 😂😂
Sen biyolojide takili kaldin galiba😅🤣
🤣 yaa bilmem hiç biyolojimi incelemedim özel ders alabiliyor muyuz
Ne bilim git hocana sor efladim🤦🏻♀️
Kocam olmuyor mağlesef bazı şartlar uymuyor
Ne gibi 🤨🤨
Acikla bakalim bize bu durumu. efladim
Cekinme 🤔
bazı fazlalıklarım buna engel oluyor
Ne zmn basladi bu durum? Cocukluguna inelim istersen 🧐
🤣🤣 inme inme çık ordan orası teklikeli
Himm bulduk galiba sorununn kaynagini 🤔
..
Evet
Bir top goruyorum burada.🏐
birde boyleee viran karisik bi yer. Ben diyim harabe, sen de insaat 🙃
🤣🤣 ohh içim rahatladı iyi bir şey miş demek
Baya önem veriyorum hiç yalan söyleyemem
😃 söylesende inanmam kü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?