Annem sabrimi her konu da zorluyor.. ne yapmalıyım? ?


Bu tartışmayi buraya yazmak istiyorum arkadaşlar belki kendimi çaresiz belki de kimsesiz gibi hissediyorum. Urfaya yeni atandim sağlıkci olarak şu an annem kız kardeşim ile benim evimdeyiz babam gideli bir hafta oluyor ve akşam konuşmak için aradı bizi sordu ben de anlattım işte 12 ye kadar uyuyorlar hiç dışarı da çıkmıyor gezmiyorlar dedim annem evde durduğumuz batıyor hani para dedi (babam giderken para vermedi diye) ben her ihtiyacı gelirken almaya çalışıyorum ve soruyorum da hergün. bende gezmek için illa paraya gerek yok dedim bana sende aynisin bende şu an maaşımı bekliyorum gezdigim yok dedim babamla tartisiyorlar bir yandan 3 4 aydır zaten her gün her an kavga aralarında gerildim teli kapattık baba başladı evde durduğumuz batıyor sende aynisin vs pra verdin mi sanki.. ben ne yapayım dedim gez desem suç uyuyonuz desem suç çok bekledim is yerime gelin gezin dedim yok öğlen yemeğe geliyorum süratlar hep asık ben onu eve hizmetçi almışım öyle dedi istediğim oluyormuş beni tamamen kaç kere anlattiysam yanlış anlayıp kavgaya yer arıyor Allah razı olsun aksamlari yemek hazırliyor kardesimle hiç lafım yok ama ben ona gezme demedim ki paramiz neden yok biliyor ama dışarı çıkıp nefes almak parayla mı dedim tabi parayla diyor... bende artık sinirden yanındaki kahve fincanını fırlattım odadan ciktim arkamdan gelip hayırsız bir sürü argo laf sustum ağlamamak için tuttum kendimi yine hizmetçi gibi burda başını bekliyorum deyince gittim sna hiç bişey anlatılmaz dert yanılmaz dedim bir gedik bulursun dedim şu an titreyerek yazıyorum zaten 1 haftaya gidecekler uyuyyorlar dedim ama anneme değil kardeşim için dedim şimdi bıktım beni burda hapis ettiler diyor... çok yoruldum zaten manisaliyiz ben tek başıma kalicam hep tartışma olurdu babamlayken gitti dinlendik diyordum yine aynı kendimi hayırsız evlatmiş gibi hissediyorum...
Annem sabrimi her konu da zorluyor.. ne yapmalıyım? ?
Cevapla