Annem canımı çok sıkıyor, hayatı burnumdan getiriyor. Ne yapmalıyım?

Insanin ailesiyle sinanmasi cok uzucu bi durum. Annem narsist cocuklugumdan beri benimle yaristi her konuda. Kendine yapilmayan herseyi banada yapilmasin istedi yapilanlarida icten ice kiskandi ve hep kendiyle karsilastirdi. 2 yil once evlendim. Evlilik hazirliklari yaparken gitti 35 yillik kocasndan bosandi. Beni istemeye geldikleri gece ilk kez tanistigi damadina anlatmis bunu ve ben evlendigimden beri bende evlenicem diye kardesimle benim basimin etini yiyor. Babamla gorusmemizi istemiyor. Zavalli babam abdestinizde namazinda yolda insanlarin ayagi takilmasn diye taslari toplayan bir adam yillarca bu kadini cekmis. Ustune ustluk her onune gelene babami kotuluyor. Napilir boyle insanla? Kafayi yicem. Hep bir yaris hep bir negatiflik pesinde. Asla sukretmez. Elinde ne yoksa onu ister. Cok yoruldm ama annedir napicagmi blmiorm. Torunun olur bakarsn sana maas veririm diyorm begenmiyo parayi bende evlenicem diye grzk grzk konusuyor. Siz olsaniz napardinz boyle anneyle?
Annem canımı çok sıkıyor, hayatı burnumdan getiriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla