Zina mı daha büyük günah? Kalp kırmak mı?

Ulan hadi zina Allahın yasakladığı bir şey günah demiyorum günah. Ama be anasını satim bir insanı severken en ciddi meselede başka arkadaşlarıyla konuşup normalmiş gibi 5 dk sonra yazan insanlar. Sen severken erkek arkadaşlarının olabileceğini söyleyen ve seninde olabilir diyen normal konuşalım ilişki olmasın diyen. Başka kişiyle konuşan yaşanmışlıkları silen ruhsuz bir şekilde yıpratan kişiye günah yok mu be? Umarsamaz gamsız kalp kıran kişi daha ağır günah işlemezmi biz niye kendimizi yıpratıyoruz?
Zina mı daha büyük günah? Kalp kırmak mı?
Cevapla