Yalnızlığımı gidermek için ne yapabilirim benle?

Arkadaşlar 21 yaşında üniversite öğrencisiyim. Bulunduğum şehirde sadece benim bölümümdeki insanları tanıyorum. Sınıfımdan ise herdeyse kimseyi sevmiyorum, anlaşabildiğim bir insan dahi yok. Yani mesela bazen dışarı çıkmak istersin, biri olsun istersin yanında. Benim bu durumlarda çağırabileceğim kimse yok. Sizce ne yapabilirim sıkılmamak adına?Kendi kendimi mutlu edicek birşeyler yapmak istiyorum. İnsanlardan medet ummuyorum çünkü. Hepsi gerizekalı.. :( çok yalnızım lan ben cidden
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela en basitinden geçen tiyatroya gitmek istedim. Oyunları incelerken şöyle bir telefon listemi karıştırdım, kimle gidebiliriz diye. Yine herzamanki gibi bulamadım kimseyi ve tek kişilik bilet aldım. Artık kendim gidip tek başıma seyredicem
Yalnızlığımı gidermek için ne yapabilirim benle?
Cevapla