Yalnızlık ağır bastı ne yapmalıyım?

29 yaşına geldim. Vay be ne çabuk geçti gençlik:(aile baskısından hiç sevgilim olmadı. O heves o duygular artık ben eski ben değilim her şey zamanında güzeldi. Siz siz olun kimseyi dinlemeden hayatınızı yaşayın yoksa benim gibi pişman olursunuz:(

Yalnızlık ağır bastı ne yapmalıyım?
Cevapla