Daha doğrusu, bir erkek sadece sevgilisi veya sevgili potansiyeli gördüğü kişiye mi çiçek verebilir? Yoksa değer verdiği herhangi bir arkadaşına veya farklı birine de çiçek verebilir mi? Aile hariç soruyorum tabii ki. Bir erkeğin kadına çiçek vermesi ne anlama gelir? Kızlar bir erkek size çiçek verse "yürüyor bu bana yaa" diye mi düşünürsünüz, normal mi karşılarsınız?
Bir erkeğin kadına çiçek vermesinin altında ne anlam yatar?
Ama şaka bir yana çoğu kız bence erkeklerden daha odun oldugu icin en ufak bir iltifatı bile yürüme olarak algılıyor. O nedenle sadece sevgiliye alinmali
En İyi Cevaplar