Hz. psychoparadise
Bir kadın sevgilisinden çiçek aldığında neden sevinir? Bir erkekten alınan çiçeğe yüklemiş olduğunuz anlam nedir?
Hz. psychoparadise

Bazı şeyler bilinç altımıza o şekilde yerleştirildiği içindir. Romantizm denince akla otomatik olarak çiçek, çikolata, hediyeler gelir. Halbuki “aşk” denince davranış ve konuşma şekli aslında tek önemli noktalardır. Sevgi, saygı, değer, karşındakinin senin konuştuğunda sesinin tonunda, konuşma tarzınında, sana karşı tutum ve davranışlarındadır. Tüm bunlar olursa, çiçek ve hediye bir şey ifade eder ve gerçekten mutlu eder
seninle* konuştuğunda olacaktı
YAw ehehehe neden 13 dakika sonra düzeltme gereği duydunuz hanfendiii? Ben anlıyorumm düzeltmekle kendinizi yormayınız lütfen heheh. Ayrıca Türkçeniz de çok düzgün :))
Teşekkür ederim ☺️
Ben koparılmış çiçek sevmem. O yüzden almazlardı. Pamuk şekerine sevinirim ama çunku sevdiğim bir şeyi almış, beni düşünmüş. Tabii sevinirim pamuk şekeri ile onu da yerim ahahsjdjsjskkddkdk
Hanımefendi siz yaşıyormusunuz?
Böööö bizim buralarda olmadığına göre şeytani taraftasın demek kii :D
Ne kadann a ayıp sözler bunlar ahafshja Cidden ara mı vermiştin denk mi gelemiyoruz?
Evet çok duyuyorum bu sözü. Acaba sitede eksik olan ne? Eskiden insanlar girdimmi çıkamıyordu , şimdi ise girmemek daha makul geliyor çoğu zaman.
Heeeee şey kötü bir flört deneyim vs gibi mi? :D Yoksa 3. kişilerle mi alakalı? Benim de çok migdemi bulandıran şeyler var dabulaşmıyom onlara. D
Yok ya, benle alakalı değil, ben giriyorum kafa dağıtıyorum çıkıyorum sjsjsjjs ama duyduklarım diyeyim sansasyonel 😃
Ya bulaşmasanda görüyorsun ya hani böyle işte ben çok iyiyim dürüstüm tarzı paylaşımlar yapıyorlar baktığında moderator feno bunlar yani ama sen gerçekleri biliyorsun sjsjsjsjsjs mide bulandırıcı o yüzden
Daha fazlasını anlatmak istediklerinde yazmayın yeter diyorum, gerek yok 😂😂 en güzeli bilmemek :dd
Ehehehe çok iyi anlıyorum senii. Evet asıl füzgünler değil, kendi reklamını yapanlardan korkacan :D Muhtemelen pek çoğunu biliyorum ama artık takmıyorum valla. Dosta da düşmana da yakın duruyorum ki dost sevsin, düşman bize de yanaşmadan aksiyon alalım :D
İyi yapıyorsun yor hanım umarım her şey gönlünce olurrr arada selam çak bize de...
allah razı olsun hsahjfabsh
Rica edeimm (cicek, nergiz koparilmisindan) 😂
Ahsushauahus tamam tamam saksida iki orkide o zaman
https://youtu.be/ARnBgW5XgSo?si=pCv7TcX3mmLrLIzP
Ben dinliyorsam sende dinleyeceksin neee 😂
Habdhs sen gonder ben dinliyim
https://youtu.be/RSXry7iC5tY?si=FYqIlNiCB7AL4T6K
Buyrunuzzzs sjsjsjsks
Dinliyom boyleli seviyon yani coldplay, imagine dragons falan li. Bunlarda bana cok yavas geliyo ama biryerlerde calsa garipsemem. Ayrica sarkiyi ilk defa dinledim. Fena degil...
https://youtu.be/9-SQGOYOjxs?si=blYwIPzYYX73dpJw
Rock olarak boyle sosyal mesajlar veren hizli sarkilar seviyorum da tabii ki hafif geliyor ama hoplayip ziplamaknicin hos. Gaza getiriyor
Aslinda agir metallica falan ama anladim tabii ne demek istedigini ehehe.
https://youtu.be/nICMmFxpjak?si=8EMvqeOsqbBvq4CV
Boyleli slowlarda gidiyor
Alınan şeyin çiçek olup olmaması değil düşünülüp ilgi görmek hoşumuza gidiyor bence ben çiçek de sevmem bu arada daha kalıcı ufak ya da el emeği hediyeler beni daha çok mutlu eder 🙂
Cicege degil düsünmüs olmasina seviniriz 💕
cicek bahane yani.. yoldan koparilan cicek bile degerlidir bizim icin, milyonlara gerek yok. Bizde kylie degiliz sonucta kdkfld
Kylie minogue mu :D
Jenner da kimmiş :D Çocukluk aşkım minogue varkeneee :D
www.youtube.com/watch
Çiçek, “senin için özellikle düşündüm” demek bence 🌸 Bir kadının çiçek alınca sevinmesinin sebebi sadece çiçeğin kendisi değil; o anın, emeğin, inceliğin hediyesi olması 💐
Bir erkekten gelen çiçek benim için:
“Unutmadım, önemlisin, değer veriyorum, seni mutlu etmek istedim” anlamına geliyor.
Romantizm, özen ve duygusal bağın küçük ama çok tatlı bir sembolü gibi… Ve çoğu kadın bu hissi seviyor canım 🥹✨
Cevap
7Cevap
Değerli hissettiriyor düşünüldüğünü.. ince bir hareket..
Şünkü yenilenme hissi ayrıca güzel kokuyor gidip gelip koklamak falan çok hoş
Sevgilisi onu düşündüğü için mutlu olmuştur.
Barışım konuyu aşk ilişkilerine taşır mısını? Cennetten yalı mı beğenmedin nedir akfbnasjk
Taşıdım sdfsd
Ne kadan da yardım sever bir erkek yiaaaa teşekkür ederim cann (çiçek, nergiz)
Rica ederim abim sdfsdf
Mnakoyim bende bunu anlamıyorum. 500 lira çiçek yerine giderim kebapçıya götürür bir adana gömeriz daha iyi değil mi awq
Hehehehe hem karnımız doyar :D
Yappmaaaa :D sen uyursan hepimiz ölürüz :D
fck the system hahaha
Değer gördüğümüzü ve sevildiğimizi hissediyoruz bir nevi, çok nazik bir davranış 🌸
Nazik mi? O ne demek D:
İnsanın kendisinde olmalı ya öğretmekle olmaz jdhjh Güncellemeye koptum 😂
Eheheheh benim bildiğim tek nazik Alinazik kebabı :D
Ben 5 10 güne şu modluğu alayım artık dilenci gibi güncellemeye yazmana gerek kalmayacak bi lafta istediğin kategoride ksfkdj 🤟
Hooop nasılda burdayım ama saniye de :D:D İnşallah can al yakısır...
Çiçek bir kere görüntü itibari ile kadini buyuleyen bir guzelliktir🌸🌺. Bir de bunu sevdiği bir erkekten alınca mutlu olmasi kacinilmaz... Demek ki beni düşünüyor, değer veriyor, benim için bir şeyler yapıyor hissine kapılır 🥰💐
Karşı cinsten bende ciçek alsam sevinirim dost ahhaha
Valla mı yaa :D:D Ben yenir mi acaba diye tadına bakarım hahah
ahahah dost yaa
Acaba sıksam suyu içilir mi :D
Yaa önemli olan çiçek değil ki. düşünmek, harcanan zaman, verdiğin emek , çaba... Aslında ona seviniyorlar. Erkek çiçek aldıysa ya gerçekten içinden geldi ya da bir b*k yedi.
İnsan sevdiği kişiden gelen her hediyeye anlam yükler. Çiçek de bir nevi hediye gibidir. Kadına düşünüldüğünün, önemsendiğinin, sevildiğinin göstergesidir.
Çiçek alıp deger verdigini kadini sevindirecek kadar ince yürekli.. olay çiçekte değil düşünülmek
Çiçeğe herhangi bir anlam yükleniyoruz. Çiçek almayı düşündüğü, mutlu etmeyi istediği için seviniyoruz biz.
çiçek zaten tek başına mük bişiken bi de birinin seni düşünüp mutlu etmek için alması nasıl mutlu etmesin soruyorum
Değer görmek, düşünülmek hoşumuza gidiyor. Aslında olay çiçek değil düşünüp bir şey alınması yeterli
Çiçeklerin dnalarıyla insanların dnaları aynıdır kan çekiyor
Çiçekler kadar saf bir şeylerin verilmesi mutlu hissettirir. Sanki saf sevginin kanıtıymış gibi🪷
Romantik bir erkek isterim çiçek alıyorsa zaten düşünceli ve romantiktir. Çicekleri sevdiğimi bilip alıyorsa da içinden geldiği ve beni önemsediğini prenses gibi hissetmemi sağlar
Düşünülmüş olmak
Genelde bir halt yiyince gelir o çiçekler
Peki benim sürekli çiçek ve her aya özel çiçek dağıtmam konusu Kızıl hanım :D
Allahta benim belamı versin artık sjkfbsajk
Kızılkalpsiz hanım hıh :D Keşke rabbimin tüm kulları benim gibi olsa, yakısıklı, zarif, ponçik işte feraset işte dirayet. O yüzden rabbim de bana kıymaz yani sanırım, heralde nebiliyim :D
Hbasfhasbhf (çiçek, nergiz, kalp)
Sevgi, ilgi belirtisi gibi duygular
Aman boş ver. Al ve mutlu et.
çicek almayı başarı sanıyorlar
Değerli hissetmek herhalde.
Çiçek seviyoruz
Maneviyat bence
Hiç almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?