Beni Zorla Kasiyer Yaptılar ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 19 yaşındayım ilk defa bir işe başladım ilk tecrübem avm içinde bir ayakkabı mağazasına başladım satış danışmanı olarak ilk 2 hafta reyonculuk öğreniyordum daha sonra kasadaki çoçuk benimle yer değiştirdi müdür dedi sen kasiyerlik öğreniceksin bende hiç yapmadığım için belki yaparım iş öğrenirim diye ses etmedim 1 hafta kasada durdum kafayı yedim ayrıca kasada açık felanda çıktı ben 2 hafta müdür yardımcısını tek yakaladım dedim ben yapamıyorum ben kasadan çıkmak istiyorum dedim oda dedi ki yaparsın dedi yöneticiler hep kasiyerlerden çıkar dedi mağazada kasiyerlere daha çok önem verilir dedi yolladı beni benim anlamadığım bu ısrar ne ben hemen hemen 1 ay olcak yeni tecrübesiz bir insanı niye kasaya alıyorlar onu anlamıyorum kasa işlemlerini detaylı bilmiyorum müşterilerle problem yaşıyorum bekletmek zorunda kalıyorum strese girdim bana bir yol gösterin lütfen kafa karışık benim şu an
Beni Zorla Kasiyer Yaptılar ne yapmalıyım?
Cevapla