AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
1.) Kafama göre birini bulamadım.
2.) Kendi kazandığımı kendim harcıyorum güle oynaya yaşıyorum.
3.) Bu devirde kızlara güven olmuyor ^^
bence diğer yarısını bulan herkes evlenmeli :) ama özellikle şuna dikkat etmeli, ilişkide dengeyi bozmamak lazım ve karşılıklı olması lazım herşeyin..
Öncelik güven meselesi
Sonra mantık lı bir yaşam
Buna ayak uyduracak kadın ve erkek
Işte sana neden
Özgürlüğü ve ailemi seviyorum. Onlardan ayrılmak istemiyorum. Ayrıca bir yavşakla ömür geçirme riski gözümü korkutuyor.
Zamanı geliyor kardeşinle bile ters düşüyorsun, başka bir ana baba kültürden biriyle mutlaka tartışma olur, bu yüzden benden uzak:))
Yalnızken daha mutluyum. Ayrica çoluk çocuk kim uğraşacak?
Daha önce denediğim ve bekarlıgın sultanlık oldugunu anladıgım için
Sorumluluk alabileceğim herhangi bir insan yok şu yaşantımda
Evlilik gibi bir nimet vermiş Allah neden bekar kalayım ki...
Bekar kalanların bir gün yanında kimsesi olmayacak. Mezarında bile.
35 bese kadar bekleyin sonra herif isterim diye yirtinin. onunuze gelene kor topal yamanin emi
Çocukluk yaptığımdan değil evlilik teklifi etmem için aklımı başımdayken alacak güvenilir sadık hal ve hareketlerine uygun eden 175 cm üstünde boylu poslu endemik güzel bir kız bulamadığım için
Beni begeneni ben beğenmiyom benim begendigim beni begenmiyo özetledim:D
Sen her halinle güzelsin :)
bir ömrü geçirebileceğim bir kadın bulamadığım için..
free takılmak için bide evlilik insanı çökertir stresten
Bana kalsa evlenmem de bir ailem var yarın onlarda giderse ben hayatta yanlız yapamam bir dayanağım olması lazım
Sen paylaşsan önce. 32 olmuşsun tık yok belli ki 😂😂😂😂
Bir nedeni yok, mecburiyet
Yaş daha 18 mecburiyet mi 🤣🤣🤣
bir hastalığın mı var ya da yaşadıklarından mı korkuyon ne mecburiyeti bu
Evlenmeden özgurlkla herşey yapabildiği için
her gece erkenden eve gitmek zorunda olmamak için
neredesin? kiminlesin? ne yapıyorsun? gibi sorulardan uzak kalmak için
bekar kalmak isterim
Evlenip balayına gideceğime evlenmeyip alayına giderim 😂
Banada gelirmisin😍😘
Sorgulayanın ededin yok her kıza karşı rahat olabilirsin
Bejar kalmak icin nedenim okuyor olmam ve yasim ama ilerde evlenmek istiyorum
çünkü evlenmek için nedenim yok... ve rahat olmak daha güzel bence...
Kısıtlanmayı sevmem
Sorgulanmayı sevmem
Fazla müdahale edilmesini sevmem
Memnunum halimden ondan ve evlilik detaylı konuşulup hal olması gereken bir durum
Hayatımı yaşamak istiyorum. Evlilik demek büyük sorumluluk demek hele de çocuk başımın derdi ne ya evlenip ne yapıcam :)
Bir gün iyi bir kadın bulucam ve onu gözümün önünden ayırmayacam. Istediğini gozumun onunde yapabilir bazi seyler dışında...
nedeni yok bence canim bekar kalmak bidi bidi yane kari dirdiri yok
Okul var, çeyiz yok, para yok ve en önemlisi evlenecek adam yok
Aslında bir adamı çok seviyorum ama onunla evlenmek çok zor.
bolum nekı :)
Evelenecek kisi karsinda
Evlenmek istiyorum ama evlenmek isteyen adam bulamadım
Acikmisin kapalimi
Bende evlilik isteyen bayan bulamiyorum
Kapalıyım
Insansan problem yok acik kapali
Soru soruldu bende cevap verdim sizlik bişey insansan cümlesi nedir ya İnsanı hayvanlardan ayıran en temel fark. ÖZGÜR İRADEDİR bu farkta bizde olduğuna göre insanız çok şükür
Karakter olarak demek istedim acik veya kapali olmanin onemi yok bu senin iraden
kadınlardan dolayı cok konusuyorlar
nazları cekılmıyor evlendıgınde
Bekarlık iyidir birinin emri altına girmeyi sevmem istediğim girer istediğim çıkar hayatımdan. 😘
Sen nasıl dört xperde çakılıp kaldıysan ben de bekar kalabilirim
Evlenecek düzgün insan bulsam evlenrim :D
ya bende aynen böyle düşünüyordum. sonra uygun 1-2 kız bulabildim, gittim sordum reddedildim. normalde kız peşinde koşan biri değilimdir, yani böyle 5-6 senede bir bir kızdan hoşlanırım o derece. dolayısıyla istediğim kızın ilgisini çekmenin yolunu bilmiyordum. diğer kızlar zaten önemli değildi benim için. zamanla deneye deneye öğrendim. erkek gözüyle bir erkeğin neden evlenmek istemediğini açıklayacağım şimdi.
bir erkek vardır ya böyle hoşlandığı kıza gider teklif eder böyle ağzı yüzü kızara bozara. işte o erkek gerçekten aşıktır ve ne yapacağını bilmiyordur. ama daha sonra edindiğim tecrübelere göre kızlar öyle gelip teklif eden erkekleri beğenmiyorlarmış. yani önce vakit geçirmek arkadaş olmak istiyorlarmış. ben de öyle bir program yaptım ki hafta içi ve hafta sonu değişik ortamlarda bulunmaya başladım. artık birçok kızla yakınlaşabiliyordum ve şunu söyleyeyim her kız direk reddetmiyor, yani bana ilgisi olan kız oranı %15 civarı birşey. normalde TR standartlarının üstünde
yakışıklıyım ama ne yapacağımı bilmediğimden bunu kullanamıyordum, kızlarla kekeme gibi konuşuyordum özellikle hoşlandığım kızlarla.
%15 aslında az görünebilir ama bu demek oluyor ki bir ortamda 20 kız var ise bunlardan 6 sı ile sevgili olabilirim anlamına geliyor. bana kalan sadece bu 6 kızın hangileri olduğunu bulmak. şimdi eskiden yalnış bir strateji izleyerek uzaktan severek sonra gidip mal mal teklif ederek reddediliyordum. şimdi ise deneye deneye öğrendim ki ben zaten bu 20 kızdan 6 sıyla yakınlaşabileceksem eğer neden sadece 1 kızın peşinden koşayım kendimi harap edeyim ki? değil mi. bu nedenle gittikçe avrupalılaşıyoruz orda da böyle. git gide kadınlar kendilerine gerçekten aşık olacak erkek bulmakta zorlanacaklar. çevrede ne varsa onla idare etmeye başlayacak ki erkeklerin büyük çoğunluğu bu konuda birşey bilmiyor, adım atamıyor. ben alıştım bir süre sonra bir kız reddederse diğeri var, çok kıza sorarsam mutlaka kabul eden çıkar ve cidden çıkıyor da.
pardon 20 kızdan 3ü ile olacaktı. yanlış hesapladım.
sürekli ortam değiştirince atıyorum 3 değişik ortamda toplamda 60 kız oluyor bunlardan 9 tanesi ile direk uyumlu olabiliyorum. ben sürekli ortam değiştirirsem farklı farklı kızlarla birlikte olabiliyorum. zaman çizelgesini de düzgün ayarlarsam aynı anda 3 kız bile idare edilebiliyor.
@hello_world destan yazmışsin kardes
@joker3416 acımam yazarım :D
Cünkü insalar acimasiz..
Yalnizlik Allaha mahsustur
Ailemin imkanlarinin gzl olmasi
Ozele gelebilirmisn
çünkü genlerimi saçmak istemiyorum :D
istediğim evi halen dizmedim çünkü
Evliligi dusundurecek o şahıs gelmedi henüz..
Çünkü ilişki insanı değilim
Hiç bir yere kök salmak istemiyorum
sorumluluk ve limitli olmaktan kaçıyorum
Limit deeken
daha yaşım az ileride olabilir
Bekar ama sevgilili tabii
Evlenecek kız yok 😯
Fettan kızların olması 😝
Hesap verme zorunlulugu olmaması 😎😍
Bilmem kısmet bu işler biraz
Kismetin ayagina geldi desem
kafam rahat ondan :D :D
Evlenmek istemeyişim yeterli bir neden
özgürlük... var mı özgürlük gibisi
Çünkü neden evleneyim? 😂
Çünkü yalnızlık benim hayat arkadaşım
Özgür doğdum özgür ölmek istiyorum.
hayat bekarken daha güzel herhalde
Çünkü evlenecek insanı bulmak imkansız
Bekar kalmak icin hic sebebim kalmadi
Nedenleri sıralarsam liste uzar.
bir dene bakalım 🤔
Ne çıkacak ortaya
daha önce evlenmiş olmam
Doğru insanı bulamadımda
Hmm 🤔🤔