AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Bekar kalmak için bir nedenim yok. Kendimi evliliğe hazır hissettiğim an evlenirim.
Bekar kalmak için sebebim yok neden evlenmiyorum çünkü bulamıyorum
Herkesın kafasında bı es modeli var
Bekarlık sultanlıkdır adı üstü..
Arkadaş ortamı vs. herşey bitmemesi için :)
Istedigim tarzda biri çıkmıyor karsima ciksin basacam nikahi😆
sözde toplumsal düzene kölelığımı arttırmak ıstemedığım ıçın asıl sebebım bu
İşim gücüm yok, ev geçindiremem. Henüz kendime bakamıyorum, ailem sağ olsun anca yaşıyorum.
Yeni Türkiye de evlenmek ve dünyaya cocuk getirme fikri biraz ürküttüğünden dolayı.
Evlenseniz ne kadar mukemmel bisey oldugunu anlayacaksiniz ama
Evleneceğim kadına acıyorum. Ondan heralde, kimse sevmiyor beni. Sen alsana beni ya sevaptır. :D
bence evlenmek guzel olabilir ama once kendi hayat standartlarımı yukseltmeye calısıyorum daha sonra kendime gore birini bulma pesine dusebilirim fakat simdi daha onemli seyler var onumde
dikkat et son kullanma tarihin geçmesin. 25 üstü tehlikeye giriyorsun. tabi böyle bir düşüncen varsa.
Birine ne kadar değer verirsen o kadar seni üzmesi özellikle erkekler bu yüzden yaşasın bekarlık
aynısını kadınlar da yapıyor.
@hello_world Benim gibi güzel seven kadınlara şerefsiz erkekler güzel seven erkeklere de o biçim kadınlar denk geldiği için
ben mesela çok sevdim ama reddedildim. şimdi ise sayı oyununa girdim. reddedilsem de takmıyorum artık, çok kişiye sorduğum için arada kabul eden de çıkıyor, onlarla eğleniyorum ben de. kimseye değer vermeyeceksin bu hayatta. değer verirsen ezilen sen olursun hep.
şimdi o eski hallerim, sevdiğim kızın karşısında utancımdan yüzüm kızararak, elim ayağım heyecandan titrerken konuşmaya çalıştığım günleri hatırlıyorum da komedi filmi gibi geliyor, gülüyorum eski halime.
@hello_world bende köpek oldum bir şerefsiz yüzünden ama kimseyle oynamam sanada tavsiyem bu iyi niyetini kaybetme
2 yıl aşk acısı çektim. ama sevdiğim kız öyle kız arkadaşım da olamadı, kabul etmedi baştan. zaten kabul etseydi evlenmiştik şimdiye, el üstünde tutardım onu hep. ama işte olmuyor insanların değişik planları oluyor. sen de önüne bakmalısın bence.
benden geçti artık, şu anki davranış biçimimin bana olan getirisi çok daha yüksek. öyle birisinin arkasından çocuk gibi ağlayacağıma benden hoşlanan biriyle istediğimi yapabiliyorum. hiç yoktan iyidir.
@hello_world insanlarla oyun oynamayı sevmiyorum
yani o dediğin güzel seven erkek modundan şerefsiz erkek moduna bizzat kendim geçtim, ama direk şerefsiz olanlar da var.
benim yapım müsait olmadığı için şerefsizliğe, yapmacık davranmak için bile aşırı derecede enerji harcıyorum. ama plan yaptım ona göre hareket ediyorum. minimum enerji maksimum kazanç için.
@hello_world hayrlısı
kadınlar için daha zor durum
@hello_world ben insanlarla alay edemem duygularıyla oynayamam yaşadıklarını bende yaşadım çünkü gerek yok
ben de öyleydim. benim şimdiki halim gibi olursan acı çekmezsin.
sen öyle yapamazsın duygularıyla oynayamazsın tamam.
ben de öyleydim ama gördüm ki oynayan istediği gibi oynuyor, hem de hiçbir cezası olmadan.
sen de bence sana gelen erkeğe istediğini yaptır. senin için birşey yaparsa daha çok bağlanır sana. sen de çok şey yapma o zaman üzülmezsin.
erkeği avantajı istediği kadına direk çıkıp sorabilmesi teklif etmesi; kadının avantajı da erkeğe istediğini aldırabilmesi işlerini yaptırtabilmesi.
Kadınlarla birlikte olmak mantıklı bir seçim değil çünkü.
30-35 yaşından sonra tüy dökmeye başlayacak bir adamla neden evleneyim?
Umarım vücudun çökmeden evlenebilirsin
herkes öyle değil.
@Sert_Çocuk1 Vücudum çökmez, siz dert etmeyin bunu😉
30-35ten sonrada bizde kıl dökülmez dçkülecek kıl 18 ysşındakindede dökülür sende dert etme
@BenFridaKahlo
fotodaki sizin gerçek resminiz mi?
doğru insanı hala bulabilmiş değilim.. kaldı ki aşıkda olmam gerek...
Duzgun temiz kız kalmadı artık evlenilecek kız yok eglenilecek kız var aşk sevgi yok artik bitti
Çünkü ona ondan başkası olmayacak diye söz verdim Ve o eski sevgilisi isle buluşmaya gitti :)
Mantığıma uygun birinibulamadım sevmek kolay anlamak zor
Sabit bir nedenim yok. Gelişine gidişine varışına yardırışıma göre değişken.
Nedenim yok, biri sorarsada tek bir cevabım var: sa na ne
Çirkin adamım bir kere. Yüzüme bakan yok.
Hanzoyum, odunum. Benimle evlenen kız salaktır.
:)
Bakireyim ama bir adam ile seviştim. Evlenecegim kişiye bunu söyleyecek kadar cesaretim yok söylemeyip hakkını yemek istemiyorum. Bekar olarak yaşamak tercihim
Çok basit şeye takılmak bu ve bakire değilsin. Bakire olmak zar olması demek degil.
@Cristo-HristiyanTurk yani öylr
Takma kafaya biz 4 senedir evlenmek istiyoruz ne oluyor boş herkesin gözü yükseklerde
@Cristo-HristiyanTurk sevişmeden önce de evliliğe sıcak bakmayan biriydim sadece şimdi artık suçlu hissediyorum
Ateist falan mısın genelde inancsiz kişiler evlenmek istemez çok
@Cristo-HristiyanTurk ateist değilim
Anladım dinsiz iseniz evlenmeye sıcak bakmaman normal onu dedim
@Cristo-HristiyanTurk mislümanım elhamdüllillah
Arapça sözcük ile kişilik tanımlamasına gerek yok
@Cristo-HristiyanTurk sizin için efendim. Benim için gerekliydi
Kendinizin bile ne olduğunu bilmediği arapça bir söz ile kimse etkilenmez merak etmeyin. İslam davası sevişen nesillere emanetse işimiz kolay 😂
@Cristo-HristiyanTurk yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum yanlışlığını da sizden öğrenecek değilim benim inandığım dine göre bu yanlıştı ve bu yanlıştan sorumlu olan benim zaten
Çok şükür müslümanım müslüman olarak yanlış yapyım heö hıristiyan olup hem yanlış yapmam beni daha çok üzerdi efendim
Bana üstünlük taslamaya calistin müslüman değil diye bende karşılık verdim sadece. Müslümanlığı senden iyi bildiğimden anladigimdan kuskum yok orası ayrı zaten hepiniz körü körüne iman ediyorsunuz
Sizin dinde zina fuhuş serbst din nikahi adi altında her pislik serbest tek eşlilik yasal degil ne ararsan var. Cihad var böyle bir dine ınanmak icin akil hastası olmak lazim.
N3 guzel din islam erkek arkadaşın ilr dini nikâh kiy işini gör 3 kere boşol desin
@Cristo-HristiyanTurk körü körüne iman etmek değil ben inandığım dini sorguluyorum da size de üstünlük taslamadım öyle bir seyi kimseye yapmam.
Sizi başka bir inanca iten şey noldu
Sorgula müslüman olmayan kişileri neden öldürmeyi emrediyor kuran ve hadisler. Çok eşlilik neden yasak degil fuhuş zina din adi altında neden serbest
Yazdım işte birkaç madde. 5 sayfa olarak yazmıştım mail olarak ya da ozelden atarım ben ve 2 arkadaşımın..
@Cristo-HristiyanTurk hadislerin doğruluğundan hep şüpheliyim zaten kurana da gelecek olursam bazen içşndekilerin değiltirildiğini düşünüyorum çünkü kuran hz osman tarafından çoğaltılmış ve o da eskiden yahudiymiş. Ama bir dine inanmak istiyorum ve bu da aralarında en mantıklı gelen müslümanlık.
Osman birbirinden farklı ve kendi mantığına uymayan ayetleri ve nushalari yok etti yaktı. Recm ayetini kurandan çıkardı
@Cristo-HristiyanTurk anladım
@Cristo-HristiyanTurk ne okuyosunuz
Öğrenci değilim çalışıyorum ama çok fazla özel bilgimi vermiyorum kusura bakmayın
@Cristo-HristiyanTurk peki
kendine iyi bak görüşürüz
@Cristo-HristiyanTurk iyi günler
MERAK ettim seni takipleşmek istersen geri dönücem
Gereksiz ve yersiz kadın tribi nazı dırdırı çekmek istemiyorum.
hicbir daşa tutunamıyoruz tutunduğumuz dallarda kırılıyor sanırım o yüzden 🌪
bekarlık zahmetsiz bir iş. evlilik ise çok meşakatli :)
bekaar kalmak sacma herkezın bır can yoldasına ıgtıyacı vardır hastalıkta saglıkta
Güvenilir bir erkek olmadığını düşünüyorum. Evine bağlı tam baba olacak bir erkek çok nadirdir. Zaten onlar da evlidir :)
Ben guvenlik elemaniyim bana guvenmek istemezmisin
@istanbulvurucu çok komiksin
Tama. Olmamis olabilir ama guven konusunda bana guvenebilecek birini asla yari yolda birakmam insallah
tanismak isterim artik yasim geldi ve akliselim bir insan aeiyorum gecmisinde hatalarida olsa olabilir sonucta benimde hatalarim var
@istanbulvurucu allah kısmetini açık etsin. Yalnız ben kendimden küçüklerle ilgilenmiyorum.
Cok sukur orda bir yas yanlisligi var bende 30 bitmek uzere
Yani senden kucuk olsam zaten sana yazmazdim
Neden bekarim hala sorumluluklarim agir ve altindan kalkamiyorum :)
Problemli bir tipim. Bağlanma probleminden tut, daha bir sürü şey...
Evdemi kaldin teselli arıyorsun sanki evlilik toplumun yapi taşı biliyorsun
Cunku artik guvenemiyorum cunku mutsuz bir evlikten korkuyorum. Cunku temiz kalpli fedakar durust erkek yok. Erkeklerin %99 u uc kurusun hesabini yapan cikarci kari kiz duskunu ikiyuzlu yalanci tipler
Gerçekten böyle mi düşünüosun
@Gambler3 evet
Yanlış kişilerle yanlış ilişkiler yaşamışsın üzüldüm senin adına
İnş karşına seni de anlayan birisi çıkar
Yalniz yasamak, kendine vakit ayirmak super bir sey
Egolarını mı tatmin edion gızz
Doğru kişi daha yok ve sanırım öldü ya da hapiste çürüyor
İnsan doğduğunda%50dir evlenir %75 olur çocuğu olunca%100 bir insan olur yani bekarlık sultanlık değil evlenin
Yalnızlık Allah'a mahsustur Kimse yalnız kalmak istemez Ben evlenmek istemiyorum diyenler de zamanı gelmediği için öyle dediklerini düşünüyorum Çünkü insanlar sevgiye muhtaç
Alnından öpülesi biri denk gelmiyor belki de... Ondandır.
Evlenip ne yapacaksın kafa rahat eve geç geldin diyen yok ağzını açıp laf eden yok
Bir cok yonden kendime yetiyorum. Kisacasi tehammüllerime aykiri durumlara hic gelemem
bekaret bozmadan seks yardımı isteyenler İzmir den buyurabilir
neden evlenmiyorsun maddi yetersizlikten dolayı olamazmı
Hayatı yaşamak, rahat olmak, çocuk sıkıntısı olmaması
Gerçekten es olabilecek biri çıkmadığı içindir galiba
Nedeni, evlenecek sevgi bırakmadılar adamda napalım ki
Evlenmek zorunluluk değil tercihtir ve herkes evlenmek zorunda değildir benim nedenim ise özgürlük ve dırdır çekmeme
Sorumluluk istemiyorum. İlgi ve sevgi istemiyorum. Problemler yaşamak istemiyorum. Tek başıma da mutlu olabiliyorum.
düğünlerde artık sıra sana geldi diyenlere cenazelerde aynını demek lazım
Şimdi evlenmeyenler yaşlandıkları zaman kafalarını taşlara vuruyorlar niye ben yalnız kaldım niye torunum yok filan diye
İnsanların becil ve sahtekar olmaları. Yalana aldatılmaya gelememem bir de.
Atıyo burdakiler özgürlükmüş kafa rahatmış falan hepsi maval okuyo manita bulamıyoruz biz esas neden bu bugün bulsam bugün evlenirim. Sizin de aklınız da bulunsun etrafınızda varsa huyu huyuma boyu boyuma biri tanıştırın yuva kurmak sevaptır
sevgili bile istemiyorum a'q bide evlenmek ney? manyakmıyım ben dfdfdfdfdf
bekar idim sultan idim nişanlandım vezir oldum evlendim rezil oldum :)
Evlenmek şart mı istemiyorum illa sebepmi olması lazım
Evlenilecek kız yok. Hepsi mervelerde onun bunun altında! !@!.
Iste en iyi cevap bu bunun üzerine başka bir cevap olamaz
Sağol kardo.
Kafa rahat bebegim. Sadece cocuk sahibi olmak icin evlenirim onun icinde akilli karakterli adam gerek nerden bulucaz simdi bilemedim
Mantıklı bu 🤔
yas kac
Kafa şişiren , gereksiz kıskanan, sınırlayan kimse yok. Tek kelime ile rahatsınız.
Ne istiyon bir kac erkekle mi olmak
yapacak çok işim var bir insana vakit ayırabilecek konumda değilim
Gerçekten de merak uyandırıcı bie konum.
@Jersey merak bazen başımıza işler açar
Bu neyi merak ettiğimize göre değişir hanımefendi. Söz gelimi: "Türk Sanat Musikisi'nde hangi sanatçılar yer alıyor acaba?" başlayan bir merakın başıma iş açmayacağı, hatta iş açmaktan ziyade bize fayda sağlayıp, kültür konusunda bizi geliştireceği aşikârdır.
Yine konu ile alakalı bir başka örnek de ise bizi ilgilendirmeyen, ya da bizim bilmemiz gereken bir şey var ve biz bunu öğrenmrkte halen ısrar ediyorsak evet, bu durum bizim için hayırlı olmayabilir.
@Jersey bazen dedim zaten
Peki, dediğiniz gibi olsun.🙂
Istesek koca çok
Ama gerek yok
Çünkü hepsi aynı b.. k
delimiyim ben evlenim güllük gulüstanlik yasiyoruz iste 😎
Baskasini cekemem bazen ben kendimi bile cekemiyorum
Bekarlik mutluluktur bekarlik daha az strestir bekarlik hür olmaktir.
Böyle mutluyum ya dertsiz tasasız, özgürlüğüme de düşkünüm bekarlık güzel