Öğretmene saygısızlık yaptım nasıl affettiririm kendimi?

2 gün önce öğretmen derste telefonla oynadığım için telefonumu aldı bende vermiycek diye korktum ondan gizli gizli telefonu aldım. Hoca fark etti tabi bana çok kızdi 'keşke seninle hiç tanışmasaydım böyle insanları sevmiyorum kendini akıllı mi sanıyorsun? ' dedi bir şey diyemedim haklıydı. Disiplin kurulunda ve çok kinci ve sert bir öğretmen kendimi affettirmek için ne yapmam gerek. Herkes dersinden kalacaksın diyor çok üzülüyorum ilk defa başıma böyle bir şey geldi
Öğretmene saygısızlık yaptım nasıl affettiririm kendimi?
Cevapla