8 9 yaşlarında okulda yaptığım yanlıştan dolayı çok pişmanım?

8 9 yaşlarında ilkokul zamaninda ailemin durumu yoktu ve bilgisizlerdi okulda malzeme vs alınacakti sormazlardi ödevlerim vardı umursamazlardi hocamız ödev vermişti A4 kağıdı gerekti o zaman hocamizin da dolabi vardı birsürü A4 kağıdı vardı bende sürekli gizliden oradan A4 kağıdı alırdım ödevlerimi yapardım hatta bir kız görüp koşarak beni söylemeye gitmişti bende koşarak tuvalette gidip ağlamıştım sonrasında da sınıf hocası vardı bazı kızlara soru bankası hediye ediyordu bende çok çözmek istiyordum ama hoca hep başka kişilere verirdi bana vermezdi bende gidip dolaptan soru bankası almıştım ve eve gidip çözerdim sıranın altında kalem bulsam eve götürdüm ailem almıyordu söylesem bile bazen de hoca çarpma tablosunu ezberlemedim diye beni sınıfa kitlerdi sınıf başkanı vardı o bana derdi senle kimse eş olmak istemiyor çocukça küfürler filan edilirdi o zaman tüm sınıfa hocaya kızmıştım gidip hocanın sınıf listesini yirtmistim ve saklamistim hoca o zaman sınıf başkanina kızmıştı bunu gören kişilerde vardı işte A4 kağıdı aldığımı test kitabı aldığımı şu an 23 yaşındayım ilkokul arkadaşlarımın bazilariyla takiplesiyorum harama el uzatmam asla o zamanlar çocuk aklı ile yaptım çok pişmanım çok şükür üniversite kazandım bölüm 2. si oldum şu an bir yerde çalışıyorum ama onlar vs hikayeme bakınca pişmanlık duyuyorum utanıyorum

8 9 yaşlarında okulda yaptığım yanlıştan dolayı çok pişmanım?
Cevapla