Güvenilir olmak bence en önemlisi. Sonuçta insan güvenemediği birinin yanında durmak istemez, rahat olamaz, rahat konuşamaz. Egoist insan zaten hiç çekilmez olur. Bir konu açılsa hemen kendini öne atar, kendisini övmekten kimseye fırsat gelmez. Neşeli ve esprili olmak da çok önemli ama benim için ilk sırada değil tabii ki.
sen iyiysen herkes iyidir sen kötüysen herkes kötüdür genelde. neşeli esprili olunca birden dikkatler senin üzerine çekiliyor, herkese sempatik geliyorsun ve insanlar seninle arkadaşlık kurmak istiyorlar. soğuk ya da pısırık bir halin varsa tamamdır. uzaklaşma sebebi.
Pozitif ve güvenilir insanlar her ortamda sevilir. Çağımız insanlarında zaten yeterince sorun, stres var. Bir de insanları sürekli olarak kendi sorunlarına boğmak, kendinden uzaklaştırmaktır.
Hiçbirşey bir kere sevilen olmak için uğraşmanıza gerek yok sizi seven vardır sevmeyen vardır öncelikle insanlar genellikle çıkarcıdır çevresi kabalık olanlar ya çok zengindir ya aile yapısı ööyledir ya da internet veya müzik oyunculuk anlamında popülerdir bu da çıkarcı çevredir günümüzün çevre ilişkilerinde çıkarcılık vardır. O yüzden bir rşey yapmanıza gerek yok lol
Bu devirde herkese kazık atarsan çevrende çok insan oluyor. Herkesin güveneceği birisi olunca illa güvenimizi kırar bir gün diyorlar neşeli esprili olunca salak diyorlar büyü de gel diyorlar. Ego zaten insan çekiyor
doğal olman yeterli seni asıl sen gibi bilmeleri gerek eğer yapmacık olursan hoşlarına gitmez yani aralarında küçük düşersin eminimki doğal halin muhteşemdir.
Güvenilir olmak ya da egolarını kenara koymak seni anca arada bir aranam biri yapıyor. Ciddiyetten uzak, insanları eğlendiiren bir tipsen o zaman etrafın arkadaşlarla dolup taşıyor. Ama tabi bir arkadaştan beklentine göre durum değişir.
Neşeli, esprili olmak dedim. Çünkü böyle insanlar zaten pek egolarıyla hareket etmezler. Ama tamamı da böyle değil tabii. Esprili birisi güvenilir olmasa da uzun süre çevresi bunu fark etmeden yaşayabilir.
Güvenilir olursan herkes yükünü senin üzerine bırakır. Egolarini bir kenara birakirsan önüne gelen senin üzerinden egosunu tatmin etmeye çalışır.. egolu ol neşeli ol esprili ol enerjin olsun ki arkadaş ortamında lider olan sürükleyen sen olasın..
Bence neşe kaynağı olmalı. Ortama gelince, hep birlikte gülebilmeliyiz. Hepimiz aynı kafadan olup, şakaları anlayacağız tabii. Somurtuk tipler iyi değil.
Arkadaş ortamında aranan insan neşeli ve esprili olmalı. Ancak kötü gün dostu arıyorsak güvenilir olmalı. Tabii her şekilde egoları kenara bırakmak gerekir.
çok kasmadan insanları eglendirmek herkesin hosuna gider esprili biriysen zaten sevilirsin ama fazla abartmakta çok itici oluyo ortama gore ayarlıcaksın onuda
Güvenilir olmak o kadar etkili olmuyo aynı kafadan olmadıktan sonra illaki tartışmalar oluyo arkadaşlarım beni kaybetmeyi istemez bunu hep söylerde ama işte kavga tartışma çok oluyo
Sır saklamak , güvenilir olmak , neşeli olmak , hayır diyebilmek , kendini ezdirmemek , yeri gelince cimri ve acimasiz olmayi bilmek , yeri gelince yardimsever ve cömert olmak.
cunku guvenmedigim birine hic biseyini anlatamazsin guvenip arkadaslik kuramazsin sana zarari dokunurmu bilemezsin bu yuzden pek samimi ve iyi arkadas olamayuz
Egoları kenara bırakmak devamında espriyi getirir eksiklerimizle ilgili yapılan espirilere kendimizde gülersek daha samimi ve komik bir ortam oluşur egosuz insan ön plana geçmek istemez ve amacı olmadan rahat rahat takılabilir
Bence espirili olmasa da olur güvenilir dürüst olsun egolu olmasın da malum günümüz egolular la kaynıyor adam ünüversite okuyor diye kendini dünyaya hakim sanıyor geleceğin en önemli bitkisi akıllı sevgili olmak
Bu kişinin yaydigi enerji ile alakalı bir durum aslında hem fazla yilisik olmayıp hem samimiyet kurabilen hem pozitif hem neşeli hem ozguvenli olmalı ama egolu olmamalı.
yalancı , çıkarcı ve sinsi içten pazarlıklı olmalısın , cehaletde cabası... o zaman ortamda tutulursun... Doğrucu davut , adaletli ve kültürlü için sevgi dolu biri olursan dışlarlar...
En İyi Cevaplar