Merhabalar Herkese 🌸

Biriyle çok yakın olmak için, karşı tarafta özellikle bulunmasını istediğiniz bir özellik var mı?
Mesela ben mizah anlayışının iyi olmasını ve dik duruşlu olmasını isterim.
Merhabalar Herkese 🌸

Biriyle çok yakın olmak için, karşı tarafta özellikle bulunmasını istediğiniz bir özellik var mı?
Mesela ben mizah anlayışının iyi olmasını ve dik duruşlu olmasını isterim.
Samimi ve dürüst olması ilk şartım. Elbette seviye de şart özellikle karşı cinste önemli bu. Arkadaşlığı kurmak için analiz yapmam gerekiyor öncesinde o kişiyi sıfırdan tanımaya başlamayı pek tercih etmem
Birisi ile arkadaş olabilmek için öncelikli olarak karakterli ve kafa dengi olması gerekiyor yani kafamız uyarsa zaten çok kolay arkadaş olurum samimi olmak benim için önemli yani arkadaşımın yanında yabancı gibi olmamalıyım birbirimizi anlamalıyız ve anlayış göstermeliyiz bunun dışında dürüst olmalı yani bana yalan söylememeli tabi ki özel şeyler olabilir ama küçük konularda bile yalan söylüyor veya arkamdan iş çeviriyorsa arkadaş olamam. birde mizah anlayışımız da benzer olmalı yani bu konuda anlaşabilmeliyiz
Cevap
15Cevap
Arkadaşlık ilişkilerinde bile, sadakat çok önemli.
İkiyüzlülük yapmasın, laf taşımasın. Da, nerede öyle insan? Yalnızlığıma sığındım. O hain değil, yarı yolda bırakmaz.
Mutlaka vardır
Dinleyebilmeli, anlatabilmeli. Yoksa nasıl sohbet edicez
Sohbet edebilmek bence de çok önemli
Konuşarak anlaşıyoruz sonuçta çok önemli
Yapmacıklıktan uzak, samimi içten biri olması lazım.
Şu son zamanlarda en zor bulunanlardan
Aynen öyle
Kafa dengi olmalı, samimi ve anlayışlı olmalı. Ki konuştuğum hemen herkeste de bunlar var
Saygılı, güvenilir ve içten olsa kâfi. Aramız limoni olsa dahi beni satmamali, kimsenin sırrını ifşa etmemeli
Karakter sahibi olması yeterli.
En önemlisi o
Çok iyi bir dinleyici olması ve küçük şeylerden mutlu olabilen alçak gönüllü birisi.
Aynen öyle ama birde kaliteli satmayan biri olması kötü günde bence
Adil, zeki ve mütevazi insanlarla anlaşabiliyorum.
İyi gunumuzde yanimizda olanlar kotu gunumuzde yanimizda olmadi. Guven olmassa olmaz.
Sakın ve anlayışlı olmalı
Anlayış şart
sütlü ekmek yemeyi sevmesi lazımgelir
Beraber yeriz diyorsun ajdjsj
aynen fejfefneıfj
Kilolu olmasin yeter yürümeyi sevmiyorlar
Aa ayıpp
Çizmeli kedi olmasın
O neyy
Anlayan anladı
Samimiyet destek
Elektirik olmalı eğlenmem gerek onunla..
Öyle bi özellik koymadım
kafa dengim olması
Doğru olması.
BANA canım MUAMELESİ YAPMASIN YETER
Benim de en sinir olduğum şey bu
Güven vermesi anlayisli olmasi
Aynı fikirleri paylaşmak ve eğlence anlayışının uyması
her şeye saygılı ve yargılamayan biri
sadakat mizah ve saygı
Dinlemeyi bilmesi
Şevkatli ve düşünceli olması
Dürüst olması
İyi niyetli olması…
kafa uyumu
zeka
kafa yapımızın uyuşması ve sadakat
Satıcı olmaması.
Benim gibi düşünüp her boka gülmesi
Zeki ve kibirsiz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?